U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Het is dus met de DSR methode dus mogelijk om elke onbalans uit het water te verwijderen zonder "eindeloze wissels."
Ga eens na wat je moet doen, om met de "klassieke waterwissel" methode een dergelijk onbalans te corrigeren, bij en systeem van 1000 liter of meer.
m.v.g. Glenn
omdat ik nog niet gereageert had, wil niet zeggen dat ik dit topic niet volg.vanaf mijn doorstart medio december werk ik met
de methode van glenn. ben blij dat buiten alle research, hij er ook nog een naam aan gegeven heeft.
glenn dankzij al jouw inspanningen draait mijn aquarium geweldig.ik hoop dat veel aquarianen hier gebruik van gaan maken.en inderdaad
je moet er moeite voor doen.maar je krijgt er ook veel voor terug.heb 2 labradors moeten ook veel beweging hebben, moet ik door weer
en wind moeite voor doen.heb ik daar geen zin in moet ik ze niet aanschaffen.
keep up the good work.
groeten marty
Mooi project glenn, ben benieuwd hie dit zich gaat ontwikkelen.
toch nog een vraag met betrekking van je balling. die chlorides van je balling, hopen die niet op ten duur op omdat je niet ververst?en je zout gehalte hoe zit dat daar mee als je niet ververst. die zou alleen maar oplopen toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.