Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

spike's rif

Mooi Geert maare in het echt werkelijk prachtig:goed:

Grtz,

Kurt

Mooi hoor Geert, van de vissen springt vooral de paru in het oog.:goed:

De keizertjes mogen wel eens aan een poliepje nippen, zitten er toch genoeg in.:p

geert,

je hebt daar inderdaad een indrukwekkende visbezetting. je toont aan dat het ook anders kan! die keizers en witborst zijn echte snoepjes tussen die mooie sps koralen.

ik ben wel benieuwd om te horen waarom de vlindertjes weg zijn?

grt

joachim

joma zei:
geert,

je hebt daar inderdaad een indrukwekkende visbezetting. je toont aan dat het ook anders kan! die keizers en witborst zijn echte snoepjes tussen die mooie sps koralen.

ik ben wel benieuwd om te horen waarom de vlindertjes weg zijn?

grt

joachim
hoi, de vlinders zijn weg omdat één op het deksel van de overloop gesprongen was en dood was ééntje is er zo gestorven en de andere heb ik verkocht

waar blijf je het steken Spike:p maar ook dat is een kunst,de laaste plaatsjes vullen:)
spike zei:
gisteren terug effe gaan shoppen morgen volgen de foto's

jawsee zei:
waar blijf je het steken Spike:p maar ook dat is een kunst,de laaste plaatsjes vullen:)
hoi luc , dat is het probleem je gaat naar de winkel en ziet steeds iets ... niet makkelijk om nee te zeggen dan kom je thuis en mag je beginnen zoeken ik denk dat je dit ook wel meemaakt .En toch vinden we steeds een plaatse :)

hier de foto's van de nieuwe koralen ,foto één een granulosa die nog op kleur moet komen verwacht er veel van :) ,foto 2 was een zeer mooi koraal ... laten uit mijn handen vallen en de grond in dikke shit maar toch nog iets over en foto 3 is een blauwe millepora die ook zijn kleur nog met krijgen

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    262,8 KB · Weergaven: 8
  • 2.JPG
    2.JPG
    296,9 KB · Weergaven: 8
  • 3.JPG
    3.JPG
    299 KB · Weergaven: 8
Mooie aanwinsten weer Geert :) Bodem in zn geheel vervangen kort geleden?!

Geert,

hoe is het gesteld met de bak, zijn de problemen achterhaald ondertussen?

Balen he Geert :( !! Ben je ook vissen verloren?!

Back
Bovenaan