U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
hoi, de vlinders zijn weg omdat één op het deksel van de overloop gesprongen was en dood was ééntje is er zo gestorven en de andere heb ik verkochtjoma zei:geert,
je hebt daar inderdaad een indrukwekkende visbezetting. je toont aan dat het ook anders kan! die keizers en witborst zijn echte snoepjes tussen die mooie sps koralen.
ik ben wel benieuwd om te horen waarom de vlindertjes weg zijn?
grt
joachim
spike zei:gisteren terug effe gaan shoppen morgen volgen de foto's
hoi luc , dat is het probleem je gaat naar de winkel en ziet steeds iets ... niet makkelijk om nee te zeggen dan kom je thuis en mag je beginnen zoeken ik denk dat je dit ook wel meemaakt .En toch vinden we steeds een plaatsejawsee zei:waar blijf je het steken Spikemaar ook dat is een kunst,de laaste plaatsjes vullen
![]()
Geert,
hoe is het gesteld met de bak, zijn de problemen achterhaald ondertussen?
nog steeds probs ze in de bak en al veel verloren
vissen ben ik nog niet verloren wel al veel koraal dus indien je binnenkort eens veel stekken moest hebben laat je het maar weten zeBalen he Geert!! Ben je ook vissen verloren?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.