Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

spike's rif

Amai das de schoonste Xanthichthys auromarginatus die ik hier al gezien heb ,ziet er heel content uit zo te zien.

gisteren maar weer eens weest shoppen bij reef corner hier de foto's

Bijlagen

• DSC_0002.jpg
    DSC_0002.jpg
    195,3 KB · Weergaven: 9
  • DSC_0003.jpg
    DSC_0003.jpg
    188,7 KB · Weergaven: 13
  • DSC_0005.jpg
    DSC_0005.jpg
    195,7 KB · Weergaven: 9
  • DSC_0008.jpg
    DSC_0008.jpg
    204,3 KB · Weergaven: 10
  • DSC_0009.jpg
    DSC_0009.jpg
    215,3 KB · Weergaven: 10
Heb de Vlinders zelf mogen zien bij Spike ,hééééél mooie exemplaren.
Moest ik nog vissen bij kunnen plaatsen bij mij ,zou ik het wel weten.

ben nieuwsgierig naar hoe de vlindertjes zich gaan gedragen :) mijn vlinder is niet zo reefsave maar is natuurlijk wel andere soort, maar als je ermee kunt leven van overdag geen poliepjes te zien is het best haalbaar een vlinder in je bak

AquaThomas zei:
ben nieuwsgierig naar hoe de vlindertjes zich gaan gedragen :) mijn vlinder is niet zo reefsave maar is natuurlijk wel andere soort, maar als je ermee kunt leven van overdag geen poliepjes te zien is het best haalbaar een vlinder in je bak
zitten er nu 1 1/2 dag in en zie ze toch nergens aan pikken

Zijn zeker mooie viskes Spike, ik meen ook uit de grond van mn hart dat ik hoop dat je er succes mee hebt.... en de echte kenners van dit visje geven aan dat ze reefsafe zijn dus zal best goed gaan........ dan is het begin al oke dus waarom zou je het dan niet proberen toch?

Ik heb ook een vlindertje ..... eentje die bekend staat als de sloper onder de slopers...... af en toe zie ik hem nippen ...maar om te zeggen dat ie sloopt, nee...
Af en toe komen er wat buttons voorbij :D ...maar kheb het vissie bewust gekozen omdat ik ze in de vrije natuur heb zien zwemmen(Egypte).....

Tis je gegund hoor:) :goed:

spike zei:
weet dat er veel denken dat ze niet reefsafe zijn, volgens velen wel reefsafe dus we zien wel het zijn alvast zeer mooie vissen

Bijlagen

• 152_3.jpg
    152_3.jpg
    20,6 KB · Weergaven: 9
Ik denk dat er vele mensen deze Vlinders niet kennen.In Duitsland zijn er verschillende bakken waar die inzitten en naar ik weet reefsafe.
Deze vlinders kom je zelden voor in winkels.Bij Theo in Reef Corner kom je altijd specialekes tegen.

Yvan zei:
Ik denk dat er vele mensen deze Vlinders niet kennen.In Duitsland zijn er verschillende bakken waar die inzitten en naar ik weet reefsafe.
Deze vlinders kom je zelden voor in winkels.Bij Theo in Reef Corner kom je altijd specialekes tegen.
Omdat mensen zicht nooit echt verdiepen in koraalvlinders. Deze behoort echt tot de (reefsave) soorten samen met de cheatodon milliaris. allebij de vlinders zijn niet echt zeldzaam.

Ben benieuwd vooral of ze geen stip krijgen.

Groetjes Michael

michael zei:
Omdat mensen zicht nooit echt verdiepen in koraalvlinders. Deze behoort echt tot de (reefsave) soorten samen met de cheatodon milliaris. allebij de vlinders zijn niet echt zeldzaam.

Ben benieuwd vooral of ze geen stip krijgen.

Groetjes Michael
heb deze toch nog niet zovaak gezien in veel zaken...

Michael geeft je op deze vraag al het antwoord Spike,er zijn net als de hobbyisten winkeliers die van sommige vissen weinig afweten,neem ze dat ook niet kwalijk,jou verkoper is nu éénmaal een echte hobbyist op de eerste plaats vandaar dat deze beestjes meekomen als hij ze tegenkomt.Hou ons maar op de hoogte.
spike zei:

spike zei:
Klopt kennis van veel winkeliers is natuurlijk ook beperkt met koraalvlinders omdat deze niet echt intressant zijn (meeste zijn niet echt reef save). Bij Waterweelde zijn ze bijna standaard aanwezig;)

Groetjes Michael

kan jij gedachten lezen vanop zo een afstand:D
michael zei:
Klopt kennis van veel winkeliers is natuurlijk ook beperkt met koraalvlinders omdat deze niet echt intressant zijn (meeste zijn niet echt reef save). Bij Waterweelde zijn ze bijna standaard aanwezig;)

Groetjes Michael

Back
Bovenaan