Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

spike's rif

Hallo

dat is toch geen fotosyntheserend koraaltje of ben ik mis? En wat moet je hem dan geven om in leven te blijven?
Maar in ieder geval een mooi stukje koraal:D
Tristan

Trisua zei:
Hallo

dat is toch geen fotosyntheserend koraaltje of ben ik mis? En wat moet je hem dan geven om in leven te blijven?
Maar in ieder geval een mooi stukje koraal:D
Tristan
kan je bijvoeren met Plankton, Lopbster Eieren, Stofvoer, fijn gemalen voer en alles wat klein is

spike zei:
hier ook nog een foto van een nieuw koraal ,er zijn nog vele nieuwe aanwinsten in de bak ik moet dringend eens foto's maken
Da`s mooi Geert,kom maar op met de foto`s,hoe is het met de vlinders?

Pieter

Mooie druif Geert :eek: ben benieuwd of de vlinders daar vanaf gaan blijven.....komen ze verders ergens aan?!

vlinders komen echt nergens aan ,moet nu wel zeggen de devisa staat al een dag of 4 niet meer open maar zie er geen vis aan pikken heb er 3 staan en staan er 2 dicht .

Is wel begonnen toen ik het zout wat naar omhoog heb gedaan :confused: of dit de reden is weet ik ook niet

hoe heet het onderste visje uit reactie 267?:)

yves zei:
Hey Geert

Gedraagt de navarchus zich een beetje? Staat bij mij ook op het verlanglijstje.

m vr gr

Yves
hoi yves,
de navarchus doet het echt zeer goed ze komt voorlopig nog nergens aan ,echt een toffe vis in de bak .
Anders moet je maar eens komen zien steeds welkom

Back
Bovenaan