Desert's Ocean
Winkelier
Ze kunnen geen kwaad en zijn nuttige filteraars (op kleine schaal welliswaar).
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ok gelukkig..Desert's Ocean zei:Ze kunnen geen kwaad en zijn nuttige filteraars (op kleine schaal welliswaar).
Volgens mij zijn dit gewoon balies / balie poliepen. Zie link database.SRocco zei:Weet iemand trouwens wat dit voor koraal is..???
Hey Bobby, wil binnen een paar weken een bodem erin gaan doen.. ben nu bezig met geleidelijk aan alles schoon te hevelen, had dit vanaf het begin nooit gedaan dus is een aardige klus nu.Origineel gepost door bobbydude
Nu moet je wel voor de bodembedekking gaan straks.
Wil je dat op kort termijn gaan doen?
Altijd handig, gauw overhalen om een megabak te gaan halen, kun je lekker samen bezig zijn....![]()
Thanx Aissa.. Ben er ook erg blij meeOrigineel gepost door Desert's Ocean
Mooi visje die discordipinna :goed:
Hey Marcel, dank je.. Ze hadden nog wel 1 yasha zitten maar dat zou een beetje link worden met de discordipinna. Die is namelijk nog erg klein en de yasha die ze hadden zitten was vrij fors en had ook een vrij grote bek. En zou zonde zijn als dat mooie beestje zo in de keel van de yasha zou verdwijnen. Dus over een paar maandjes dan komt de yasha wel, die zie je gelukkig vaker in de winkel dan discordipinna.Origineel gepost door M_v_P
Leuke vissen Roscoe! Hadden ze geen yasha meer? Want daar ging je toch voor? In ieder geval weer een reden om terug te gaan dan.![]()
Hey Edwin, volgens mij zijn het geen balipoliepen. De foto is erg onduidelijk en krijg er ook geen betere van want mijn toestel is niet echt aquafit, maar het is een bruine gladde laag waar overdag hele kleine poliepjes uitkomen. Als het licht uitgaat of een van de heremietjes erover heen banjert dan trekken ze in en zie je weer alleen een bruine gladde laag.Origineel gepost door Edwin.Dekker
Volgens mij zijn dit gewoon balies / balie poliepen. Zie link database.
Tja, ik zit met exact hetzelfde probleem nu. Mijn algengroei is zo goed als weg en een hoop restvuil is overgebleven nu. Ik stofzuig om de dag een liter water met zooi weg en vul dat aan. Ik wil eerst de stenen schoon hebben voor ik er iets opzet. Word al mooi zuiver nu.SRocco zei:Hey Bobby, wil binnen een paar weken een bodem erin gaan doen.. ben nu bezig met geleidelijk aan alles schoon te hevelen, had dit vanaf het begin nooit gedaan dus is een aardige klus nu.
Hoi aissa,Desert's Ocean zei:Deze lijkt sterk op een Sacrophyton Elegans
Origineel gepost door Edwin.Dekker
Foto is idd niet zo best, maar nu ik beter kijk zie ik dat het dus één geheel is. Zou het niet dit oortje kunnen zijn?
Zou idd heel cool zijn Marcel. Maar ik betwijfel het toch een beetje. De S. Elegans zit niet helemaal plat op het steen en heeft ook een meer gelige tot gouden kleur.Origineel gepost door M_v_P
Hoi Roscoe,
Als het inderdaad een S. Elegans is dan klopt het dat je een stam mist. Deze leder is een van de weinige (misschien wel de enige) leders die laag op het steen blijft en een minimale stam heeft.
Zou wel gaaf zijn als dat hem ook daadwerkelijk is!
Groet,
Marcel
Er zitten 2 daylight blue lampen in.. dwz 1 staaf is wit en de ander blauw, maar ga binnenkort eens experimenteren met verschillende lampen.bobbydude zei:Hoe zit het nu met je blaauwe licht?
Het daglicht zal wel vele malen rijker zijn he... Shin mao heeft nu een hqi versie te koop he, wist je dat? Dat was mischien ook oke geweest voor je, er zit dan ook moonlight bij! Ik overweeg nog. Hoe gaat je bak verders?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.