U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
zijn er nog meer mensen met een slechte ervaring met het zelf maken van rifkeramiek
ga ook maar eens knutselen altijd leuk
waar kun je het beste de mal van maken?
Ik heb laatst ook een aantal 'stenen' gemaakt met zout (voor de vaatwasmachine), maar ik ben hier nog niet helemaal tevreden over.
Met name over de dichtheid van de steen. Ik heb het idee dat hij nagenoeg massief is. Iemand een goed idee om dit te verbeteren?
Verder vond ik het vormgeven erg lastig. Iemand daar nog tips over?
Wat is nu de uiteindelijke formule geworden?
Wil mij hier toch ook eens in verdiepen om voor mijn bakje een achterwand te maken.
En, met het voortschrijden der techniek, is er een betere oplossing voor het uitharden en uitspoelen?
Leuk hoor diy ;-)
achterwand met pvc plaat ondergrond.
before
Afterik gooi het een aantal weken in de sloot achter mijn huis.
daarna spoel ik hem nog 2 weken in oud zeewater.
dit doe ik met mijn eigen stekkensteentjes die ik op dezelfde wijze maak.[/
dus als ik t goed begrijp is t daarna geschikt voor in de bak? woon aan n zijtak vd maas dus kan hier voor de deur vanalles in t water hangen als dat echt t enige is![]()
ik ben niet goed in techmische diy projecten maar heb bijna ooit voor de kunstacademie gekozen dus dan weet je wel waarom hier mijn affiniteit wel ligtLijkt mij wel, de maas zal het vast wel goed schoon spoelen.
Alleen zorgen dat het niet mee gezogen wordt hahaha of gejat :-(
Lijkt mij gaaf om je eigen keramiek te kunnen maken, zoals jij het wilt, en tegen vele malen lagere kosten.
Waar maken ze die platen die in de handel verkrijgbaar zijn van eigenlijk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.