Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Reef at sea

Zou zo maar kunnen dat de vorige eigenaar de schelp heeft losgetrokken en op die manier de byssisdraden aan bonken heeft getrokken

Heb stom toevallig die van mij vanmorgen op een steen gezet ipv het zand... voorgevoel?.
1645960947081941106082925022363.jpg

Altijd een fan van veel foto's! Ook als zijn het niet de moeilijkste koralen vind ik foto's van een grote Seriatopora kolonie altijd ontzettend mooi, dat is echt wat je je voorstelt bij een koraal :D Ook de Duncan is ontzettend mooi.
Alleen de Tridacna staat er mijns inziens niet super bij, maar ik heb inmiddels zelf ook ervaren dat het humeurige beestjes kunnen zijn...

Lekker hoor 😎

Gaat lekker daar ;) .

die calendrium blijft een topper, maar die groeien zo hard :p.

De tridacna's, zelfde verhaal hier. 2 kleintjes RIP. Een grotere staat er echt goed bij, maar geen groei en zet zich ook niet vast.

Die caliendrum is meer gegroeid dan ik dacht. Valt niet op als je het elke dag ziet.
Simpel koraal, maar zo'n grote kolonie is toch wel mooi hoor 😎
Heb er hier ook een staan maar die kan ik echt maandelijks stekken zo hard groeit dat ding 😂. Vind het voor een “simpel” koraal toch een heel mooi stuk met een bijzonder kleurtje!

Ziet er goed uit Patrick.

Back
Bovenaan