Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Reef at sea

Ongelofelijk dat het pas een jaar is deze bak, staat er perfect bij.
ruimte gebrek zul je altijd houden als alles zo goed draait en groeit.
keuzes maken is het moeilijkste in deze hobby

Ongelofelijk dat het pas een jaar is deze bak, staat er perfect bij.
ruimte gebrek zul je altijd houden als alles zo goed draait en groeit.
keuzes maken is het moeilijkste in deze hobby
Klopt helemaal. Vandaar dat ik een deel van m'n leders heb weggedaan. Meer ruimte, maar ben nu wel benieuwd wat het met m'n nitraat en fosfaat gaat doen..

Bak ziet er perfect uit. Ruimtegebrek krijg je ook met een bak van 5 meter.
Zoals Jack zegt puur luxe probleem.
Dat probleem heb jij zeker niet als enige.

Ze doen het goed. Leuk om te zien dat ze mooi in het vrije zwemmen 😍

Koraal gaat ook als een trein of niet? Hoe lang draait de bak nu?

De bak draait nu ff een jaar. De koralen gaan inderdaad super. Boven verwachting!

Wordt nu wel keuzes maken met nieuwe koralen 😅

Zou je niet zeggen, ziet er volgroeider uit.

Ken het! Eerst zet je er eea in en dan opeens heb je plek te weinig 😂. Hier maar opgelost door sommige kolonies weg te snoeien of flink terug te snoeien.

Zou je niet zeggen, ziet er volgroeider uit.

Ken het! Eerst zet je er eea in en dan opeens heb je plek te weinig 😂. Hier maar opgelost door sommige kolonies weg te snoeien of flink terug te snoeien.
Ik heb het plan om nog een 'pilaar' te maken achter in de hoek tegen de overloop/achterkant. Wat ruimte voor de vissen om weg te kruipen en weer wat ruimte voor nieuwe koralen.
Gaat wel weer goed komen, dat is het leuke. Je bent altijd bezig met zo'n aquarium..

Mooi zo met al die kleurtjes.

Ik denk het wel, heb eigenlijk geen idee 😅

Ik hoop het niet voor je, als ik even snel google (omdat ik hem ook mooi vindt) lees ik dat de anemoon je vissen op eet :eek:😅

Back
Bovenaan