Marcel oosterhof
ZeewaterForum lid
Ik vind hem op de foto al mooi …. laat staan in real lifeDat klopt! Zeker van bovenaf is het een plaatje!
Ik zal eens proberen of een foto lukt als ik de stromingspompen even stil zet..
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik vind hem op de foto al mooi …. laat staan in real lifeDat klopt! Zeker van bovenaf is het een plaatje!
Ik zal eens proberen of een foto lukt als ik de stromingspompen even stil zet..
Maar jij hebt toch niet zo lang geleden ook een blauwe tridacna gekocht ? (Kleiner exemplaar)Gisteren mocht ik een hele mooie mossel ophalen.
Prachtig blauwe tridacna van zo'n 20 cm!
Natuurlijk is dat iriserende lastig vast te leggen met een telefooncamera, maar toch een poging:
Bekijk bijlage 578883
Klopt, er staan er nu twee. Big Daddy en de PuppyMaar jij hebt toch niet zo lang geleden ook een blauwe tridacna gekocht ? (Kleiner exemplaar)
Wow wat gaaf man !!!!!Een foto van bovenaf:
Bekijk bijlage 578885
Dat kan natuurlijk ook nog... Ik ben in afwachting op een pakketje met (onder andere) wat voer.. zodra dat er is zal ik eens proberen ze rechtstreeks te voerenMe druifje en hamer zitten ook bij elkaar en raken elkaar aan maar irriteren elkaar niet
Misschien zoeken ze naar wat te eten ofzo
Helaas, helaas...
De grote doopvont is stervende. Ik heb geen zichtbare problemen gevonden, geen vissen die hem irriteren, geen roofdieren..
Waterwaarden zijn al de tijd constant.
Best zuur hiervan, het was een prachtig dier.
Twijfel of ik een crowdfunding moet opstarten voor een nieuwe..?![]()
Wat onwijs klote man echt zonder zo’n mooi stukHelaas, helaas...
De grote doopvont is stervende. Ik heb geen zichtbare problemen gevonden, geen vissen die hem irriteren, geen roofdieren..
Waterwaarden zijn al de tijd constant.
Best zuur hiervan, het was een prachtig dier.
Twijfel of ik een crowdfunding moet opstarten voor een nieuwe..?![]()
Nou,ben er wel ziek van maar daar komt hij niet mee terug. Dan kan je er beter maar een beetje om lachen toch?Wat onwijs klote man echt zonder zo’n mooi stuk
Gelukkig heb je nog wat humor ik zou echt ziek zijn
Nee, is echt einde oefening. Het vlees is grotendeels los van de schelp,slakjes en borstelwormpjes kruipen er in..Misschien nog een kans als je um hoger zet direct onder het licht?
Helemaal mee eens.Erg jammer , vind ze fantastisch mooi qua kleur maar vind ze bijzonder gevoelig.
Heb er hier één in staan uit de rode zee , kleuren zijn lang niet zo mooi maar voordeel is dat die beresterk zijn.
Was dit nou die ene die je pas had overgenomen?Helemaal mee eens.
Die kleine doopvont doet het nog wel prima. Kan natuurlijk ook dat de mossel al eerder iets mee gemaakt heeft. Deze dieren kunnen nog wel eens verlaat reageren..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.