U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Fijn om te zien dat de bak weer de goede kant op gaat!
Beste wensen alvast![]()
mooi achtergrond heb je uitgekozen het is idd net een vakantie foto van een duik vakantie. je bak staat er goed bij trouwens
wij hebben ook toevallig een glasanemonen plaag en Berghia nudibranches ingezet tegen die plaag nadat we een vijlvis en peper munt garnalen in de strijd hebben gegooid is ons hoop gevestigd op die mini slakjes we wensen je succes om die plaag te overwinnen.
en heb je foto,s van je RDSB systeem
En nu maar hopen dat je vissen niet ten onder gaan aan een overdosis stress en frustratie;
willen de benauwde ruimte ontvluchten, weg van die beklemmende omgeving, de wijde wereld in, het ruime sop kiezen.
Maar stoten daarbij voortdurend letterlijk hun neus.
Zo kakelvers op de foto is het echt een plaatje, maar is het zo schoon te houden?
Persoonlijk heb ik altijd het idee dat, met aanslag erop, dit al snel 'nep' aan gaat doen.
Ik hoop voor je van niet.
Gr. JNS.
Hoi Mark, echt een fantastisch gezicht!:biggrin:Jonas, mijn achterwand is net als mijn vooruit vrij van obstakels en eenvoudig en snel met de magneet schoon te houden. Er is over nagedacht.
Grt. Mark
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.