MARK IN THE BOX
Senior Forumlid
Erg mooi hoor![]()
Dank je Jaco.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Erg mooi hoor![]()
Hey Mark
Kom maar op met die foto's
Ben erg benieuwd
Gr. Bas
Zo we zijn weer een maand verder. Het is zo langzamerhand een maandboek ipv dagboek, maar dat vind ik niet zo erg(tijd en interesse
).
Toch weer een update:
Er is weer het een en ander gebeurd in mijn bak: weer wat koraaltjes toegevoegd en bestaande geknipt. Ook weer wat visjes toegevoegd. Het maakt de bak weer wat levendiger :biggrin:.
Na flinke opstart problemen door het herindelen van mijn bak, begint het er nu weer goed uit te zien. Hoewel langzaam, zie ik toch echt met de week flinke vorderingen en dat wijt ik voor een groot deel aan de DSR methode die ook ik al weer een tijdje toepas. Ik moet zeggen dat de methode zeer doeltreffend is in al zijn eenvoud. Het is nu al zover dat ik langzaam nitraat en fosfaat moet gaan toevoegen omdat vooral nitraat zo goed als niet meetbaar meer is. Dat is voor mij een openbaring omdat ik altijd van alles moest laten meedraaien om die waarden acceptabel te houden. Nu enkel door toevoegen van ijzerchelaat en carbonoplossing de waardes tegen nul aan!!!!
Volgende update is weer met foto's.
Hey Mark , blij voor je dat het de goede kant op gaat , laat maar zien je nieuwe aanwinsten
Gr jaap
Ha mark,
leuk je weer op het forum te zien met hernieuwde inspiratie
ik ben blij met DSR een bijdrage te hebben geleverd aan het welzijn van jou bak en dieren.
zo zie je maar "it's all in the box". haha....
Thnx Glenn Hahaha. Moet binnenkort weer even bij je langs voor ijzer en strontium.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.