U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Staan er echt top bij Mark
Gr. Bas
Zo dan Mark
Dat zijn er nog wel wat
als je ooit een keer gaat stekken dan hoor ik het graag
Gr Carry
Heey Mark,
Die Acan's zien er mooi uit zeg! Staan er super bij!![]()
Voer jij ze nog wat bij?
Groetjes Youri
Heey mark staat er goed bij mooie fotos man.
Groetjes wesley
Tijd voor een niet zo leuke update en tegelijkertijd antwoord op jou vraag Youri;
Zoals de laatste tijd hier op het forum een negatieve tendens te bespeuren viel wat betreft veel (toonaangevende) aquaria, was het bij mij helaas niet anders
Wat ik in alle jaren nog niet meegemaakt heb, is mij nu ook overkomen. Sommigen weten er al van, maar bij mij heeft de stip nu dus ook toegeslagen!!!!
Het resultaat is dat ik ruim 3/4 van mijn vissenbestand heb verloren. Sommige vissen had ik al zeker 8 jaar!! Nu laat ik niet zo snel mijn kop hangen, maar ik heb toch ook op het punt gestaan om te stoppen.......Maar ja om nu een gat in de muur dicht te metselen zag ik ook weer niet zitten.
Ook met veel koralen (sps) ging het niet goed en de bak zag er veelal niet uit, maar na vele waterwissels, toevoegen van baccies, zand en nieuw steen zie ik eindelijk weer licht in de duisternis. Bijna alle LPS doen het prima tot zelfs zoals nooit tevoren en heb mijn nano bakje dan ook omgetoverd tot lps/nps bakje wat het fantastisch doet. Ook heb ik nu een stekkenbak toegevoegd aan het systeem. Er is nog wel het een en ander te doen, maar voorlopig (hoop ik dan toch) heb ik het dal bereikt en is de weg omhoog weer ingeslagen.
Dat is het even voor nu. Later weer tijd voor foto's.
Mooie verzameling acan's.
Groeten , Peter
Wat is dit nu weer , ook gij brutus?.
Dit is gewoon één van de meest vervelende dingen die je in de hobby kan meemaken , onderhand kunnen we wel een club oprichten .
De "met stip op stip" club of zo.
Klote voor je man , groetjes Jack
Heey mark mooi dat het weer beter gaat.
Blijft mooi stuk de hamer, ziet er mooi uit.
Hoop snel weer mooie fotos van je hele bak te zien hier.
Groetjes wesley
Hey Jack,
Helaas ben ik dit keer niet de dans ontsprongen. Laten we hopen de eerste en gelijk laatste keer.
Bij jou gaat het lekker de laatste tijd volgens mij topjes.
Mooie macro's mark
greetings, GlennF
één keer is zeker genoeg ( eigenlijk al te veel ) , gelukkig laat je de moed niet zakken.
Die macrofoto's zien er zeker mooi uit , ik ga dat straks ook is ff proberen.
Met m'n bakkie gaat het redelijk goed , het enige wat maar niet wil lukken is sps , maar gelukkig zijn er zat andere mooie koraaltjes die het wel naar hun zin hebben bij me.
Groetjes uit Kattek Zee , Jack
Hey Mark ,ik ben blij voor je dat het weer de goede kant op gaat , fotos zijn geweldig mooi gr jaap
Dat is zonde Mark met de tijd knip ik wel weer een stukje voor je af gr jaapThnx Jaap. Ben in het proces wel je bluetip verloren. De andere acro is wel goed aangeslagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.