Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Project in de muur van Mark

..............

Bijlagen

• Herschaalde kopie van DSCN1433.jpg
    Herschaalde kopie van DSCN1433.jpg
    58,1 KB · Weergaven: 87
  • Herschaalde kopie van DSCN1434.jpg
    Herschaalde kopie van DSCN1434.jpg
    76,5 KB · Weergaven: 86
  • Herschaalde kopie van DSCN1435.jpg
    Herschaalde kopie van DSCN1435.jpg
    52,3 KB · Weergaven: 83
  • Herschaalde kopie van DSCN1436.jpg
    Herschaalde kopie van DSCN1436.jpg
    55,6 KB · Weergaven: 87
  • Herschaalde kopie van IMG_2634.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_2634.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 83
Ziet er goed uit mark bak draait weer goed he.
Mooie fotos ook

Groetjes wesley

Ziet er goed uit mark bak draait weer goed he.
Mooie fotos ook

Groetjes wesley

thnx Wesley, nog de laatste restjes alg weg en dan ben ik tevreden. Dan mag het lekker gaan groeien. Vandaag trouwens flinke schoonmaak gehouden in de bak. Oogt gelijk een stuk frisser.

Ziet er top uit Mark! Ben erg benieuwd wat je van je nieuwe stromingspompen gaat vinden!

Gr. Jeroen

Hey mark
dat ziet er top uit je bak is echt weer een plaatje aan het worden met hele mooie koralen.
gr bas

Hey thnx Bas, mede dankzij onze plakkunsten met mijn speciale rifmortel :p wordt het steeds beter.

Ziet er top uit Mark! Ben erg benieuwd wat je van je nieuwe stromingspompen gaat vinden!

Gr. Jeroen

Ik ben ook benieuwd Jeroen.

Heb ze dus vandaag in werking genomen en heb nu een geweldige stroming in mijn bak al zeg ik het zelf. Ze maken nog wel een beetje geluid, maar ik heb goede hoop dat dat minder wordt na verloop van tijd.

Wat vindt jij ervan? Ik vindt het wel weer eens tijd voor wat foto's Mark :p

Het lijkt wel een chatbox hahahahaha. Het is inderdaad een hele tijd geleden. Zal toch maar eens wat laten zien binnenkort, nog even geduld. Heb vandaag van Lara een mooie witborst overgenomen. Dat is het sluitstuk op mijn visbezetting. Ook de groei en kleur zit er weer helemaal in. Laatste puntjes op de i nog, zeg maar.

grt. Mark

Het lijkt wel een chatbox hahahahaha. Het is inderdaad een hele tijd geleden. Zal toch maar eens wat laten zien binnenkort, nog even geduld. Heb vandaag van Lara een mooie witborst overgenomen. Dat is het sluitstuk op mijn visbezetting. Ook de groei en kleur zit er weer helemaal in. Laatste puntjes op de i nog, zeg maar.

grt. Mark

oeps ;)

We zijn benieuwd zoals je hebt gelezen!!!

oeps ;)

We zijn benieuwd zoals je hebt gelezen!!!

Ben niet zo actief geweest op het forum de laatste tijd, heb het best wel druk gehad met mijn werk. Wel af en toe bijgelezen en af en toe gereageerd, maar niet in mijn dagboek. Zal het weer oppakken binnenkort Frank ;). Wel regelmatig met Bas op pad en/of een biertje wezen drinken. Wel makkelijk en gezellig iemand bij je in de buurt :cool:. Ook regelmatig bij Sander, Ryan, en Erik/Dennis langs geweest van respectievelijk Aquasan, Dreamcorals en Seaflower. Dit zijn voor mij toch wel de winkeliers voor (in willekeurige volgorde) mijn spulletjes, dieren en gezelligheid, zowel in kwaliteit als ligging en ik heb her en der toch wel het een en ander gezien.

grt. Mark

Mark nog reuze bedankt voor de koffie en dat we je aquariums mochten bewonderen.
Zo mooie bakken zijn nog niet tegen gekomen en nog reuze bedankt voor de stekjes.

Back
Bovenaan