Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Project in de muur van Mark

Ziet er erg goed uit!

Dank je Frode.

Een van mijn favoriete bakken is die van jou Mark! Gewoon alles top! Snap niet echt alleen waarmee die dikke Gorgoon zo'n respect verdient om op de eerste plaats in het midden te mogen staan en dat mooie paadje naar diepte te storen...:rolleyes: haha maar ik hoop dat tijdelijk...;) Je hebt dat koraal al dubbel toch? De groeivorm van die Turquoise acro helemaal boven (maakt een brugje al bijna!) is super gaf!:cool:

Hoi Lara, ja je hebt gelijk. Hij staat er al een tijdje, maar gaat toch echt weg daar binnenkort. Weet alleen nog niet waarheen. Hij stond daar om diepte te creëeren, maar heeft z'n doel totaal voorbij geschoten :o:cool:. Die turquase acro is een formosa met baby blauwe groeipunten. Vooral hoe hij groeit en geplaatst is geeft veel diepte en ben ik ook heel blij mee.

Staat er weer geweldig bij!

Dit is nou een bak om in het echt te bekijken maar ja niet bij de deur, geweldige opbouw en plaatsing van koralen Mark,.....uitsteeekend

Inderdaad een hele mooie bak met grote stukken.
Het toont erg rustgevend als geheel.

Staat er weer geweldig bij!

De groei zit er goed in Mitch. Er zijn nog wel wat kritiek puntjes, maar daar wordt aan gewerkt.

Dit is nou een bak om in het echt te bekijken maar ja niet bij de deur, geweldige opbouw en plaatsing van koralen Mark,.....uitsteeekend

Dank je Marcel. Mocht je ooit eens een uitstapje richting het westen willen maken, dan laat je het maar weten. Er zijn hier genoeg mooie bakken. Bij mij om de hoek bijna woont Bas. Dan zou je dat bijvoorbeeld eens kunnen combineren. Bas en ik gaan over 2 weken een tripje maken naar reefcorner en willen dan nog het een en ander bekijken. Misschien wel leuk om even langs te komen, als je dat leuk vind en als dat een beetje op de route ligt.

Inderdaad een hele mooie bak met grote stukken.
Het toont erg rustgevend als geheel.

Dank je Chris. Ik mag niet klagen :)

Ik heb nog even te gaan als ik dit zo zie, prachtig

Sent from my iPad using Tapatalk

Hahaha Fred, dat komt vanzelf wel goed. Let maar op, het heeft even tijd nodig.

Heel mooi Mark , een schiterende diepte Een echt voorbeeld gr jaap

Dank je Jaap. Jij bent gelukkig ook weer goed op weg, las ik.

Dank je

Ziet er superstrak en gezond uit! een mooi doel om na te streven..

Leuk om te horen. Succes met je streven hahaha gaat vast goed komen.

.topjestopjestopjestopjes

Bedankt Frank. Ik ben overigens ook maar eens met een licht experimentje begonnen :o. Ik heb afgelopen week 4x t5 tussen de leds gehangen. Ik wil eens kijken wat dat gaat doen :cool:.

ImageUploadedByTapatalk1423398393.499600.jpg

2 x blue plus en 2 x blue special

ImageUploadedByTapatalk1423398462.481225.jpg

2 x blue plus

ImageUploadedByTapatalk1423398488.137876.jpg

2 x blue special

Zo, das een mooie bak zeg. Echt prachtig, goed gedaan joh.

Persoonlijk zou ik gaan voor de laatste foto, 2 x blue special. Je bak lijkt veel dieper en oogt mooi helder.

Je bak staat er trouwens top bij !

Persoonlijk zou ik gaan voor de laatste foto, 2 x blue special. Je bak lijkt veel dieper en oogt mooi helder.

Je bak staat er trouwens top bij !

Dank je Erik. Het is een 4 x t5 lamp dus er kunnen nog 2 lampen bij. Ik ga volgende week nog meer testen met lampen van Bas. Die heeft nog oude lampen en daar kan ik dan mee testen wat voor mij de mooiste combinatie is. Er komt ook nog led achter te hangen, dus daar kan ik weer mooi met blauw testen.

Bekijk bijlage 420302

2 x blue plus en 2 x blue special

Bekijk bijlage 420303

2 x blue plus

Bekijk bijlage 420304

2 x blue special

Mmm... moeilijke keuze zo... Vraag is ff of je een wat dieper zee effect (meer blauw) wil of wat minder diep zee effect (meer wit). Vanaf de foto zou ik zeggen de laatste (2x blue special), oogt frisser/helderder en de afzondelijke koraal kleuren komen beter naar voren. Maar het is lastig de werkelijkheid vast te leggen met een camera...

Maaruh waarom het experiment?

Laatst bewerkt:
Ben het met frank eens.
Laatste foto zijn de kleuren het meest verschillend van elkaar.
Het jammere van veel blauw is vaak dat roze en.paarse koralen allemaal vaal kleuren en vaak naar blauw neigen.
Met wat meer wit vind ik deze koralen veel beter kleuren.

Back
Bovenaan