Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Project in de muur van Mark

Staat er mooi bij mark.

Mooie variatie van de koralentopjes en kleurverdeling heb je.

Tja, led.
Blijft een discussie hé.

groetjes
twan

Dank je Twan. Ja leuk he die discussies over led hahaha.

Jij bent een van de voorbeelden dat het wel degelijk gaat en het ook nog mooi en er gezond erbij staat.

gr
twan
Dank je Twan. Ja leuk he die discussies over led hahaha.

Doe wel meer dingen die eigenlijk niet kunnen hahaha. Ik heb ook geen osmose apparaat. Kraanwater zorgt voor mijn sporenelementen hahaha. Zo is er wel meer. Niet alles te serieus nemen.

Zo is dat.
En niet te snel in paniek raken.

Doe wel meer dingen die eigenlijk niet kunnen hahaha. Ik heb ook geen osmose apparaat. Kraanwater zorgt voor mijn sporenelementen hahaha. Zo is er wel meer. Niet alles te serieus nemen.

Nog eventjes wat plaatjes van mijn speciaal bakje

ImageUploadedByTapatalk1419595801.272502.jpg

ImageUploadedByTapatalk1419595839.280675.jpg

ImageUploadedByTapatalk1419595852.290438.jpg

ImageUploadedByTapatalk1419595860.902081.jpg

ImageUploadedByTapatalk1419595902.006079.jpg

En nog een totaal plaatje

ImageUploadedByTapatalk1419596055.295865.jpg

En voor iedereen alvast de beste wensen voor 2015

Schitterend Mark , draai je nog steeds op leiding water? na de feest dagen moet ik weer eens een rondje maken haha gr jaap en fijne dagen

De bak staat idd er prachtig bij! Herkenbare acanthastrea kopje...;) heb hier een zusje ook staan...maar nog niet lang, een van de laatste aanwinsten dus makkelijk in mijn dagboek een paar foto's te vinden...
heb je de jouwe al langer? staat mooi open! Net als de rest ook, mag je niet klagen! topjes
groeten, Lara

Ziet er weer goed uit mark [emoji12] je sterpoliep blijft ook groeien [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Gr. Jeroen

Mark out of the box, wie had dat gedacht draaien op kraanwater is zoals vloeken in de kerk.

en dan zo bak neerzetten, ik 24 uur wachten tot ik 120liter osmose water heb gemaakt vrouw in de stress dag lang 2 60liter vaten op de aanrecht.

doe jij ook je water wissels zonder osmose water of alleen bijvulwater, en seizoen gebonden?

Schitterend Mark , draai je nog steeds op leiding water? na de feest dagen moet ik weer eens een rondje maken haha gr jaap en fijne dagen

Dank je Jaap. Je bent altijd van harte welkom. Ik gebruik inderdaad nog steeds leidingwater om mijn verdamping water aan te vullen.

De bak staat idd er prachtig bij! Herkenbare acanthastrea kopje...;) heb hier een zusje ook staan...maar nog niet lang, een van de laatste aanwinsten dus makkelijk in mijn dagboek een paar foto's te vinden...
heb je de jouwe al langer? staat mooi open! Net als de rest ook, mag je niet klagen! topjes
groeten, Lara

Hey Lara,

Ja mooi he die acanthastrea's. Ik heb inmiddels best een hele verzameling. De poliepen van mijn acans zijn echt groot. Ik kom ze niet vaak zo groot tegen bij anderen. Ryan (dreamcorals) heeft natuurlijk ook een snoepwinkel voor lps (neem aan dat je ze daar vandaan hebt).

Ziet er weer goed uit mark [emoji12] je sterpoliep blijft ook groeien [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Gr. Jeroen

Hahaha Jeroen, klopt is net onkruid, alleen ik haal het zo weer weg als het teveel wordt. Kan bij mij niet gaan woekeren ;):cool:.

Mark out of the box, wie had dat gedacht draaien op kraanwater is zoals vloeken in de kerk.

en dan zo bak neerzetten, ik 24 uur wachten tot ik 120liter osmose water heb gemaakt vrouw in de stress dag lang 2 60liter vaten op de aanrecht.

doe jij ook je water wissels zonder osmose water of alleen bijvulwater, en seizoen gebonden?

Hey Mitch,

Dank je voor het compliment. Ik vul alleen mijn verdamping water aan met leidingwater en wissel niet of nauwelijks. Ik heb geen osmose apparaat en geen emmer zout van een bepaald merk in huis. Alleen broxo zout (pure NaCl) om eventueel mijn zoutgehalte bij te sturen. Heel af en toe (paar keer per jaar) wissel ik eens een 100 liter, maar dan haal ik dat ergens waarvan ik weet dat het goed zit.

he mark je was toch benieuwd hoe de roze stylo zou kleuren onder mijn t5, hier een mooie mooie foto.

Let niet Op de glas anemonen hij staat in de overloop waar mijn pincetvis niet bij kan.

Bijlagen

• 20150109_142641-1.jpg
    20150109_142641-1.jpg
    54,1 KB · Weergaven: 41
Mooi toch Mitch. De groei zit er al behoorlijk in. Onder de juiste omstandigheden wordt ie nog dieper roze.

Het is weer even geleden. Alles groeit weer lekker dicht :rolleyes:.

Foto's...........

ImageUploadedByTapatalk1423326028.876963.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423326052.859254.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423326066.468009.jpg

Een van mijn favoriete bakken is die van jou Mark! Gewoon alles top! Snap niet echt alleen waarmee die dikke Gorgoon zo'n respect verdient om op de eerste plaats in het midden te mogen staan en dat mooie paadje naar diepte te storen...:rolleyes: haha maar ik hoop dat tijdelijk...;) Je hebt dat koraal al dubbel toch? De groeivorm van die Turquoise acro helemaal boven (maakt een brugje al bijna!) is super gaf!:cool:

Back
Bovenaan