MARK IN THE BOX
Senior Forumlid
Staat er mooi bij mark.
Mooie variatie van de koralentopjes en kleurverdeling heb je.
Tja, led.
Blijft een discussie hé.
groetjes
twan
Dank je Twan. Ja leuk he die discussies over led hahaha.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Staat er mooi bij mark.
Mooie variatie van de koralentopjes en kleurverdeling heb je.
Tja, led.
Blijft een discussie hé.
groetjes
twan
Dank je Twan. Ja leuk he die discussies over led hahaha.
Doe wel meer dingen die eigenlijk niet kunnen hahaha. Ik heb ook geen osmose apparaat. Kraanwater zorgt voor mijn sporenelementen hahaha. Zo is er wel meer. Niet alles te serieus nemen.
Doe wel meer dingen die eigenlijk niet kunnen hahaha. Ik heb ook geen osmose apparaat. Kraanwater zorgt voor mijn sporenelementen hahaha. Zo is er wel meer. Niet alles te serieus nemen.
Schitterend Mark , draai je nog steeds op leiding water? na de feest dagen moet ik weer eens een rondje maken haha gr jaap en fijne dagen
De bak staat idd er prachtig bij! Herkenbare acanthastrea kopje...heb hier een zusje ook staan...maar nog niet lang, een van de laatste aanwinsten dus makkelijk in mijn dagboek een paar foto's te vinden...
heb je de jouwe al langer? staat mooi open! Net als de rest ook, mag je niet klagen! topjes
groeten, Lara
Ziet er weer goed uit mark [emoji12] je sterpoliep blijft ook groeien [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Gr. Jeroen
Mark out of the box, wie had dat gedacht draaien op kraanwater is zoals vloeken in de kerk.
en dan zo bak neerzetten, ik 24 uur wachten tot ik 120liter osmose water heb gemaakt vrouw in de stress dag lang 2 60liter vaten op de aanrecht.
doe jij ook je water wissels zonder osmose water of alleen bijvulwater, en seizoen gebonden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.