Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Project in de muur van Mark

zo hej.

mooie bak. Vind hem optisch vooral veel diepte hebben. Erg mooi

Na al die tijd dat ik hier niet meer ben geweest, vind ik nog steeds graag mn weg naar jouw dagboek Mark...je bak staat er schitterend bij nog steeds, echt heel mooi!

Hey dank je Miranda, had je berichtje over het hoofd gezien. Hoe gaat het met je? Mis je het al? Leuk dat je af en toe weer even een rondje langs de dagboeken maakt.

Mooie vissen Mark, heb nog nooit zo'n dikke gele Dokter gezin:eek:
Wat leuk dat je ook een koppeltje Diamant Lippi gaat maken, ben het ook al lang van plan maar kan nog steeds nog eentje niet vinden helaas:(

Vissen doen het perfect Lara. Ook jou witborst is al helemaal ingeburgerd en is al haantje de voorste. Diamant lipvis ging helaas niet door. Het was een andere soort, dus heb ik hem niet genomen. Ben dus nog steeds op zoek net als jij;).

Ik ben tevreden met de lampen.

Film gezien in mijn dagboek?

gr
twan

Heb het gezien Twan. Led is wel degelijk mogelijk ook met acro's vind je niet? Of loop jij nog tegen bepaalde issues aan met bepaalde koralen?

29eba9b2accfae62e906df334b60e326.jpg

Vandaag bij mark gezzelig een biertje wezen drinken en ff genoten van de bak hij staat er goed bij en de groei zit er goed in.
Aankomende weken gaat mark de laatste koralen erbij plaatsen die in de stekkenbak staan te wachten en zit ie helemaal bomvol.
Gr bas

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Hey Bas, het was zeker gezellig. Als je terug bent van vakantie gaan we even een paar rondjes doen en effe voor wat vissies kijken voor bij jou :p.

Prachtige bak hoor!

Dank jewel Frode.

Ziet er prachtig uit , gigantisch gegroeid allemaal gr jaap

Wederom bedankt Jaap. De groei zit er goed in de laatste tijd.

Mark is back on trackslimmetjeenaccord

very cool:cool:

Yep Glenn. Het heeft even geduurd, maar het lijkt weer ergens op.

Schitterend! Wat staat je bak er top bij, Mark!

Dank je wel Bas. Het gaat inderdaad wel lekker zo.

zo hej.

mooie bak. Vind hem optisch vooral veel diepte hebben. Erg mooi

Dank je Chris. Dat is ook wel een beetje de opzet geweest vanaf het begin. Lukt wel aardig al zeg ik het zelf.

Twee overzichten 1 vanaf links genomen en 1 vanaf rechts. Nu met de leds aan de achterzijde ook aan.

ImageUploadedByTapatalk1418154163.560182.jpg

ImageUploadedByTapatalk1418154181.017500.jpg

Ook effe eentje van bovenaf

ImageUploadedByTapatalk1418154238.847188.jpg

Prachtige bak Mark,mooi om naar te kijken topjes!!

Gr,

Martin.

Prachtig mooi bakje en tot in de puntjes verzorgt zo te zien topjes

Prachtige bak Mark,mooi om naar te kijken topjes!!

Gr,

Martin.

Dank je wel Martin. Het gaat wel lekker de laatste tijd. Kan er ook van genieten.

Prachtig mooi bakje en tot in de puntjes verzorgt zo te zien topjes

Dank je Erik. Ik doe de laatste tijd niet zoveel aan de bak eigenlijk. Het gaat een beetje vanzelf. Wel wekelijks meten, want voor dat je het weet gaat het fout.

Geweldig Mark!!! topjes

Zoals we hier zeggen: Schon bakske :cool:

Inderdaad heel erg mooi, lekker rustgevende uitstraling:o

Geweldig Mark!!! topjes

Zoals we hier zeggen: Schon bakske :cool:

Thanks Frank. Geinig dat Limburgs :p.

Inderdaad heel erg mooi, lekker rustgevende uitstraling:o

Dank je Bart. Ik zit ook graag voor de bak. Ondanks dat het meestal wel rustig oogt, heb ik toch wel veel vis. Als de voederpipet in de pak gaat is het een drukte van jewelste. Ik zal eens een lijst maken van de vissen in mijn bak.

Jij bent trouwens ook op de goede weg voor zo'n jonge bak heb ik gezien. Ik vind jou opbouw zeer geslaagd ;). Goed spul he dat snelcement :p.

Het is denk ik vooral de opbouw en koralen keuze die het rustig over doet komen. En op een foto zie je natuurlijk niets bewegen:p

Dat cement is top, super sterk en de kalkalgen groeien er ook gelijk overheen.

Dank je Wesley.

Staat er mooi bij mark.

Mooie variatie van de koralentopjes en kleurverdeling heb je.

Tja, led.
Blijft een discussie hé.

groetjes
twan

Back
Bovenaan