jawsee
Senior Forumlid
Welke buizen?Sommige mensen gaan zich storen aan de closed-loop en opvoerbuizen maar ik zie deze bak als kweekbak dus ik wil goede stroming zonder extra pompen te moeten bijhangen. Esthetiek beetje ondergeschikt.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Welke buizen?Sommige mensen gaan zich storen aan de closed-loop en opvoerbuizen maar ik zie deze bak als kweekbak dus ik wil goede stroming zonder extra pompen te moeten bijhangen. Esthetiek beetje ondergeschikt.
Daar volg ik je in Hans, en moest je nu ooit op een bepaalde plaats toch te weinig stroming hebben, dan zal je je ook niet storen aan dat ene pompje.
Je hebt ook een doorkijker in je kelder staan, daarin is niets zo lelijk als pompen.
Heb je trouwens een pulserende closed loop op die bak staan?
Waarom zet je die dokters trouwens niet eens een weekje in je stekkenbakken..? Ziet er naar uit dat ze hun taak meer dan naar behoren hebben volbracht in de kelder-showbak.
Ow en als ik zo eventueel zou mogen zo, zou ik wel graag een stekje van die blauwe formosa willen reserven zorofl
Inderdaad de buizen verdwijnen wel.Welke buizen?nog een jaarke verder en die koralen zitten aan de waterspiegel,had je die japonicus al langer in de bak Hans
Heb je trouwens een pulserende closed loop op die bak staan?
Waarom zet je die dokters trouwens niet eens een weekje in je stekkenbakken..? Ziet er naar uit dat ze hun taak meer dan naar behoren hebben volbracht in de kelder-showbak.
Bedankt Marc en tot nog eens.Dag Hans,
nogmaals bedankt voor de hartelijke ontvangst. De koralen die beneden staan in de doorkijk staan er echt mega goed bij. De stekken die ik heb meegenomen doen het momenteel goed.
Die tricolor die aan het uitbleken was heb ik volledig gestekt en de toppen zullen het waarschijnlijk overleven, de rest heb ik moeten verwijderen. U systeem is de moeite om eens te zien, zoals ze bij ons in Torhout zeggen "gene kattepies".
Groetjes Marc
Hoi Hans,
Zoals Marc al aangaf, een heel mooi projekt in een dito kader. Een massa water met gaaf gekleurde koralen. :goed:
De stekken doen het voortreffelijk. Zal eerstedaags wat foto's ervan in mijn dagboek plaatsen.
Hoe is het met de stip,is die onder controle?
Bedankt Marc en tot nog eens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.