Marcpardon
Senior Forumlid
Het gaat daar wel heel goed ..... ik zie dat de gonio het ook super doet en dat zijn tentakels heel ver komen .....spring binnenkort weer wel eens binnen 
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Jouw rode gonio met geel hartje gaat idd goedHet gaat daar wel heel goed ..... ik zie dat de gonio het ook super doet en dat zijn tentakels heel ver komen .....spring binnenkort weer wel eens binnen![]()

Peter, dat zou mss kunnen werken, maar ik ga de turbo eruit halen.Hoi nico,
stukje teflontape er tussen zodat de deflector wat steviger vast zit ?
grt peter
inderdaad pfff, 2 uur aan een stuk. Wat je dan allemaal kan bedenken op 2 uur, je wilt het niet weten
Je kunt de pomp voor de vakantieperiode toch een in andere stand zetten ?Peter, dat zou mss kunnen werken, maar ik ga de turbo eruit halen.
Als we op vakantie zijn en die deflector gaat er toch af, dat gaat de aqua oppas het moeilijk klaar krijgen.
Maar het is toch 2 uur "zweten" geweest, daar ik de link niet direct kon leggen. Die likse hoek is een blinde hoek, daar kan ik niet bij.
Je kunt de pomp voor de vakantieperiode toch een in andere stand zetten ?
Opgelostha stresskip ....turboslak mag je hier parkeren hoor .....
alleen als deze zich heel netjes gedraagtOpgelost![]()
Dat kan ik niet garanderenalleen als deze zich heel netjes gedraagt![]()

Prachtig met dat stromingspatroon!Een luxe probleem, mijn toorts is weer te groot aan het worden. Hij netelt de omliggende koralen.
Echter om deze te stekken, moet ik de steen volledig uit de bak halen. Ik heb dit al 2 keer gedaan en elke keer breekt het bevestigingspunt op de steen. Altijd een hele miserie om die terug op zijn plaats te krijgen.
Maar het zal 1 van de komende weken wel moeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.