Nico F.
Senior Forumlid
Merci RobertPrachtig aquarium!
Van deze investering zul je zeker geen spijt krijgen. Ben er zelf super tevreden mee.
Ik denk wel dat het een goed toestel zal zijn, als ik het met wifi verbonden krijg
Maar zoals verwacht loopt het verbinden met internet zoals ik dacht, slecht dus. Het probleem is dat ik niet echt IT/netwerk skills heb
Ik heb gisteren tot 23u nog wat aan het proberen geweest,...
Offline verbinden lukt wel, dus zou ik in theorie de director operationeel kunnen krijgen door te primen, calibreren ed. Maar zolang ik de director niet online krijg, begin ik er niet aan. Ik heb al 1 keer via de PC de doser 2.1 een factory reset moeten geven, omdat ik iets fout had gedaan met de wifi instellingen.
Ik heb de officiele GHL filmpjes ondertussen wel enkele keren gezien, oa ook een static IP adres toevoegen, maar het blijft half chinees voor mij.
Straks om 10u effe naar de computerwinkel voor een UTP kabel en zo eens testen. Moest het lukken, dan wordt het wss boren door de muur om de kabel bij de doser te krijgen.
Ik had gehoopt om vandaag de director in dienst te hebben, maar daar ziet het voorlopig niet naar uit
to be continued .
Laatst bewerkt: