Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

na 15 jaar zoet eindelijk zee

:D :D :D heb een zes streep lipvisje en 4 hermietkreeftjes blauwpoot gevangen.

goede vangst gehad dus.

foto's volgen later

gr.frank.

Ja,ja zo gaat het goed , hij zal nog wat groter worden.

Hier gaat het ook goed. Bijna alles weg.

ja ja het gaat zeker goed met de druif. Hopelijk gaat het ook net zo goed met de hermietkreeftjes en de zesstreeplipvis (die wel heel erg goed eet)

Hier mijn beste close up foto tot nu toe van mijn Calendrium

Bijlagen

• forum 14 mijn beste foto tot nu toe.JPG
    forum 14 mijn beste foto tot nu toe.JPG
    63,9 KB · Weergaven: 44
Bedankt, alleen een goed foto toestel zou het een stuk makkelijker maken. Ik doe het nu met mijn mobieltje, dat gaat best aardig. Alleen krijg ik het lipvisje niet op de foto, die is te snel en blijft niet even wachten tot dat ik hem op de foto heb.;)
Het lukt van de week vast wel:D

aad zei:
ik heb al meer dan 15 maanden gafzakken en heb geen last van nitriet,je eerste vuil en dat is heel wat ben je wel kwijt.
ik was ze wel minimaal een`keer per week en na drie maanden vervang ik ze.
ik ben meer dan tevreden.
je bak ziet er voor de rest veelbelovend uit ga zo door,dan krijg je echt een pronkstuk in huis.
groetjes aad
Ik ga het toch eerdaags eens proberen met die gafzakken. Het lijkt mij een goed idee om het zweef vuil zo op te vangen. Hiermee haal je dus een hoop vervuiling uit je bak.

Maar dan blijf ik nog wel met een paar vragen zitten.
Door de gafzakken regelmatig schoon te maken met?? (hogedrukspuit) ofzo. Wasmachine is volgens mij geen optie i.v.m. zeep resten.
Plaats je deze na je afschuimer of direct onder de overloop.
Wanneer vervang je de gafzak zelf. deze heeft niet het eeuwige leven.
Zijn er mensen met argumenten om de gafzakken niet te gebruiken.
Alvast bedankt.:goed:
gr. frank:)

Het lukt niet om de zesstreep lipvis op de foto te krijgen. Tenminste niet scherp. Visje is veel te snel en wacht niet even een paar tellen. balen:rolleyes:

starter07 zei:
Het lukt niet om de zesstreep lipvis op de foto te krijgen. Tenminste niet scherp. Visje is veel te snel en wacht niet even een paar tellen. balen:rolleyes:

Dis is ook echt lastig, heb ik zelfs moeite mee ;) :D

Ooh sorry verkeerde topic :o

Gr Thijs.

Ik heb vandaag weer geprobeerd de lipvis op de foto te krijgen. En als het een beetje gelukt is zal ik een foto plaatsen.

deze zijn in de wieg gelegd om fotomodel te spelen .

Die van mijn vriend komt gewoon aan de voorruit hengen als

er een fototoiestel in de buurt is.:D

grtz steven

Back
Bovenaan