U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hallo Geren,Hi Christophe,
Ik heb dat totaal niet, is naar mijn idee echt top verlichting. Makkelijk in te stellen en enorm veel mogelijkheden.
Wel is het WiFi instellen soms een ramp, ik krijg hem niet goed geconnect aan mijn wifi, dus heb hem nu als openbaar wifi laten staan. Dit kan ook aan mijn provider liggen..
Gr. Gerben
Hallo Geren,
Heb je de nieuwste firmware geïnstalleerd?
Ik kon alleen thuis via WiFi contact met lampen maken. Zelfs via pc werden de lampen niet gevonden. Maar een aantal weken geleden kreeg ik een update van de firmware. Sindsdien werkt alles weer perfect en snel.
Leuk dagboek en mooie opbouw
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Dat is jammer. Sinds de laatste update werken wifi en gewoon internet prima.Jup nog steeds zelfde drama, maar eigenlijk niet veel last van! Ik programmeer ze namelijk nu niet, ben erg tevreden over mijn huidige preset.
Koper kan komen uit je zout, sommig voer bezit ook wat metalen, pompen, roestende delen van bijvoorbeeld een scharnier of slang klemmen.
Voor de rest mooie uitslag
Nb triton geeft ook mogelijke oorzaken aan, volgens mij in het tabblad van oplossingen ofzo.
Idd in visvoer en of oxidaties. Een Poly filter mss wat om te proberen.
Wat geef je je doopvont Dan?Ja triton geeft wel een aantal oplossing waaronder voer...
Ja maar ik voer alleen mysis, spirulina en een beetje voer voor mijn doopvontschelp. Dus dat lijkt mij niet? Wat is een poly filter (nog nooit van gehoord)..
Wat geef je je doopvont Dan?
Uit de het diepvries voer kan het idd niet komen.
Triton zal als advies een detox kuur met een aantal ww geven. Ik weet niet of je wekelijks een ww toepast?
Nu weet ik niet vanaf welke waarde koper eigenlijk gevaarlijk begint te worden. Is wellicht handig om even uit te zoeken.
Je heb geen roestige delen rondom je aquarium?
Denk bijvoorbeeld aan het scharnier van de deur, slang klemmen e.d. deze anders sowieso vervangen.
Een poly filter is een filtermat die div stoffen verwijderd. Geen idee of het werkt.
Google is je beste vriend
Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Succes met de schoonmaak. Dory is een mooie vis, zwemt hier ook in mijn rsr. Zorg wel voor voldoende groenvoer en stress beperking.
Zie ik het goed dat al je leidingwerk uit silicone slangen bestaat ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.