U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Vandaag (10-6-09) was het dan zover, de nieuwe bak is binnen.
Het heeft even geduurd, maar geduld is een schone zaak toch en met vereende krachten stond hij binnen 3 uurtjes op zijn plaats. Bedankt Aïssa, Jan en de buurtjes Karin en Rien en natuurlijk het vrouwtje niet vergeten voor de morele en innerlijke support.
Morgen komt Wolle het keramiek plaatsen en kan hij gevuld worden om te spoelen, verder moet ik wachten tot de sump er is om hem verder af te werken. En nu maar hopen dat hij waterdicht is -geinig.
Foto´s spreken voor zich en de afmetingen staan hieronder vermeld, de nieuwe lampen heb ik ook al binnen, 4 x 250 watt HQI met Coral Vue ballasten de T5 moeten nog uitgedokterd worden maar daar hebben we de tijd voor want de bak gaat zeker 3 maanden indraaien.
Ziet er goed uit Hans!! Khoop dat er nog wel voldoende levend steen bij kan...kan geen flesje bacterien tegen op he
!!
Manuel genoeg plaats in de sump voor levend steen maar in de bak is ook nog plaats. Efin je moet maar eens komen kijken.Ziet er goed uit Hans!! Khoop dat er nog wel voldoende levend steen bij kan...kan geen flesje bacterien tegen op he
!!
Wolle, je staat er goed opHoi Hans,
bedankt voor jullie gastvrijheid, et het was en hel leuk avond, ik wens julli heel veel plezier met jullie nieuwe Bak.
Ik find het is heel leuk gevorden.
Bedankt an Anja voor de lekkere eten en de leuke gesprek-excuus
Manuel
met de Bakteries in de Bak zal u geen problemtjes hebben, op de Phots kunnt jullie de big oude Bacteries al zien.-geinig
groetjes Wolle (silver no. 2 )
kun je me uitleggen wat het keramiek is
gr John
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.