Aquaviewer
zeewaterforum lid
Nog even bij Alfons een taske koffie gaan drinken en gelijk een stek meegekregen van dat mooie massieve koraal en de mooie paars-groene rodacthus![]()
Luc, Alfons heeft een mooie collectie ik hoop van hem ook nog wat stekken mee te kunnen nemen, als mijn bak er rijp voor is. Wolle is goed bezig, er staat ons nog wat moois te wachten. Het zout is zeker een optie, Manuel is het nu aan het testen.
PVC is nu klaar en ik de bak staat te vullen met Osmose water, ik heb de Red Devil al uitgeprobeerd en ben zeer tevreden over de kracht van de uitstroom punten, ik denk dat ik voorlopig mijn Tunze's niet nodig heb.
Ik hoop vandaag het levend steen erin te kunnen plaatsen, tezamen met het water uit de tijdelijke sump, zal het vrouwtje ook tevreden zijn dat die grote bak uit de hal weg is
Verder moet ik de HQI's nog in de kap bevestigen en alle elektra netjes wegwerken, maar dat kan pas als de hal leeg is omdat ik daar doorvoeringen moet maken.
Vanavond zal ik wat foto's maken, nu is er teveel spiegeling van het buitenlicht.
Hans