U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
De opvoerpompen komen in een aparte bak onder de showbak.

In ieder geval goed voorbereid.
Titanium verwarming hoor ik alleen maar problemen mee in zeewater na langere tijd je kan beter de glazen nemen.
Afzuiging boven het aquarium zou ik ook zeker doen maar een dichte kap boven aquarium ook.
Neem eens contact op met Nick Grosfeld hij is ook keurmeester maar hij heeft ook een sump op de eerste verdieping en hij kan je vertellen tegen welke problemen hij aan liep en wat zijn oplossingen waren die hij geprobeerd heeft.
Hij heeft hierover bij Cerianthus een lezing gegeven en dat was echt schrikken wat er allemaal fout is gegaan dus leer van zijn problemen en fouten zou ik zeggen.
Het aquarium draaid geloof ik nog steeds dus misschien kan je eens bij hem gaan kijken dat kan je veel geld schelen.
Ik denk dat hij je de sump boven zal afraden.
Kan je de opslag niet boven doen en dan toch sump in garage?
Groet
Eric jan

Gaaf! Wat het levend steen betreft: vooral doen. Zelf zou ik het gewoon in de bak zelf plaatsen. Plagen et cetera: met goed levend steen valt dat wel mee. Daarbij: als je een slim samengestelde opruimcrew plaatst, krijgen plagen geen kans. Een paar lipvisjes, een legertje algeneters en wat Lysmata wurdemanni en je bent al een eind.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.