Erbe2307
René van der Bel
Laatst bewerkt:
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Wat een prachtige keizervis!Klusontwikkelingen:
Meer frames, meer beter
Bekijk bijlage 660708
Op zn plek
Bekijk bijlage 660709
Quarantaine bakkie erop
Bekijk bijlage 660710
Doser maxi 3 erbij en alles is zo goed als klaar voor AWCs en draaiende isolatie/observatie quarantaine
Bekijk bijlage 660713
En in het kader van nooit genoeg projecten op de plank
Bekijk bijlage 660714
Als laatste een vissenfoto voor de mooi
Bekijk bijlage 660715
Dankje Kees!Dat ziet er weer serieus uit. Knap bezig!
Mooie vis die Pygo, heb er hier nu ook eentje rondzwemmen sinds een week.

Gaan de Mitrax lampen tegelijk aan of een voor een?Late ochtend met alleen de lightbars aan.
Bekijk bijlage 662058
En 8 min later met de rest van de verlichting die net op begint te dimmen
Bekijk bijlage 662059
Helemaal mee eens.Prachtig , maar naar mijn smaak vind ik de groene goniopora/alveopora wat teveel aanwezig in verhouding met de rest....
Maar dat is mijn smaak....
Nee. Het zijn Mitras. De Mitras lightbars gaan dus eerder aan. De Mitras LX-en en de Kessil gaan later en tegelijk. Maar dat zijn dus 3 LX7206, een LX7004 en een Kessil A360 tuna sun….Gaan de Mitrax lampen tegelijk aan of een voor een?
Ik vraag het omdat omdat ik links op de achterwand lichtstralen zie.
Koop eerst eens een grotere bak voor de vissen die je nu veel te klein huist.Hey René, hoe is de dynamiek tussen de nigricans en de rest?
Thanks en... Ja, heel mooi ;-)Ziet er goed uit en...... Mooi wat ik daar in dat bakje zie ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.