Jack R
Katwijk aan Zee
Ik ga alvast oefenen...…over 16 jaar een Olympische sport![]()
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik ga alvast oefenen...…over 16 jaar een Olympische sport![]()
Zie het als het nieuwe curling voor wanneer al het ijs op aarde gesmolten is.Ik ga alvast oefenen...
Thanks!Mooie set-up. Zag net je vissenlijst. Daar staan een paar top vissen tussen. Die verdienen zeker een aparte fotoreportage. Zeker die kaakvis wil ik wel eens zien.
Hoe gaat het met al die blennies samen?
Succes nog!
Topscore! Fijn om te zien dat er iig geen gekkengeit aan “nieuwe bak”-elementen te zien isMaandag ICP opgestuurd, woensdag resultaat.
Zo snel heb ik t nog nooit terug gehad.
Resultaat is ook dikke prima, zo een hoge score heb ik ook nog maar 1 keer eerder gehad:

Van alles om concurrentie de beste kans te geven en de koralen zo happy mogelijk te houden.Wat heb je gedaan om de Dino’s onder controle te krijgen?
Ziet er mooi uit René
Wow, doe je iets bijzonders wat betreft doseren of zo? Hele nette waarden! Zo goed heb ik ze nooit gehad!Maandag ICP opgestuurd, woensdag resultaat.
Zo snel heb ik t nog nooit terug gehad.
Resultaat is ook dikke prima, zo een hoge score heb ik ook nog maar 1 keer eerder gehad:

Ik heb wel eens gelezen dat deze stoffen ook gebruikt worden voor het indraaien van een nieuwe aquarium.
Hier niet van toepassing.Ik heb wel eens gelezen dat deze stoffen ook gebruikt worden voor het indraaien van een nieuwe aquarium.
Vissen ademen dit uit. Koralen gebruiken het direct. Zitten niet te wachten op nitraat.Wat is de redenen om voor deze stoffen te kiezen, als ik het vragen mag?
Het doel is niet nitraat verhogen. Het doel is genoeg stikstof aan te bieden om de koralen gezond te houden.Naast het verhogen van nitraat heeft dat te maken met het feit dat je daarmee ook de koralen kan voeden/een boost kan geven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.