annetje
OZ Medewerker
Prachtige fotos !
beetje simpel commentaar maar niet minder waar.....
gr carlo
Dank je wel Carlo!
Met dank ook aan mijn macrolens en natuurlijk het model.:biggrin:
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Prachtige fotos !
beetje simpel commentaar maar niet minder waar.....
gr carlo
Hoi Anne,
Weer ff een beetje bijgelezen in je dagboek; heb wat minder op het forum vertoeft door allerhande omstandigheden.
Hoe staat de Cynarina er nu bij? Ik ben niet zo bezorgd dat de beschadiging niet meer goedkomt; heb iets soortgelijks gehad en na verloop van tijd groei het "vlees" er terug overheen waardoor algen geen kans meer krijgen. Ik heb nooit iets gemerkt van een mogelijke microbiologische besmetting van binnenuit...
Leuk hè, plannen maken voor een nieuwe bak.... :biggrin:
Prachtige dieren die lepelaars!
Heb je het deze week nog gehoord dat er 1000den water vogels zijn verdronken in het ijsselmeer?
Door verhoging van de waterstand zijn er 1000den nesten ondergelopen met daarin ook nesten van de lepelaar.
Erg zonde.
Maar lekker wakker worden inderdaad.thumbs up
Nou, die rapportage gaat er zeker komen, gelukkig niet met als thema "het afscheid" maar "de verhuizing".Dan verdient Max volgens mij wel een "afscheids" fotoreportage! :biggrin:
Groet,
Marcel
Poe, zo kan het ook!!!
Niks afbreken, niks vissen vangen...
Gewoon water er uit, verplaatsen en water er weer in?????
Slim hoor!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.