U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
De eerste is een Montipora, de derde een acro (fuji). Maar de ondersoorten durf ik mij niet over uitspreken.aquaglenn zei:stephan,
kun je me de naam geven van het koraal op de éérste en derde foto van bericht 622.
gr..
Stephan Reyntjens zei:Ik heb vandaag veel centjes opgedaan. 5 Loriculusjes, dat wordt wel wat!
Ondanks mijn vorige slechte ervaringen, eens proberen in harem. Het lijken allemaal vrouwtjes op één twijfelaartje na. 4à5 cm, dus theoretisch zou er 1 alfa-mannetje moeten komen.
Hier vind je de uitleg van Dennis. Klinkt vrij overtuigd, en ik heb mij hierop wat gebaseerd. Het was trouwens de eerst keer dat ik de kans kreeg uit zoveel visjes te kiezen (heb er 2 achter gelatenjob zei:Hallo,
Dat ziet er mooi uit.
Ik ben zelf vorige week een topic gestart over meerdere loriculussen in een bak.
Of dat nu wel of niet mogelijk zou kunnen?
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat verlopen.
Zijn ze nu echt hermafrodiet?
De meningen hierover zijn niet eensluidend
Kan je er ook willekeurig een paar bij elkaar zetten ( dus op het oog mannetjes en vrouwtjes) en ontstaat er dan vanzelf een harem?
Ik ben wel benieuwd om te horen welke mening je daarover hebt
Job
De Bispinosus leeft niet meer, die is de dood ingejaagd door mijn vorige Loriculusjes.AnDy zei:Had jij ook geen bispinosus?
Wel interesant z'on project. kleuren van je vissen waren al mooi.
Ik zou het eerlijk gezegt niet gedurft hebben.http://www.zeewaterforum.org/forums/images/icons/icon10.gif of misschien nie gekunnen hebben $$$http://www.zeewaterforum.org/forums/images/icons/icon12.gif
Veel succes stephan!
Ik heb destijds ook de Loriculus later bijgezet. Maar ondanks dat de Loriculus kleiner was, en de nieuwkomer was, was hij meteen de baas!AnDy zei:Mits te veel last van men keizer en die uiteindelijk toch is doodgegaan tot men grootste verbazing.
Ben ik van plan 1 van je 2 achtergelaten loriculusen te kopen! kga zondag is gaan zien bij sam als hij ze nog heeft!
Ik heb wel een bispinosus dus misschien wel effe vechten met elkaar! ik zie wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.