U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
De blauwe acro’s doen het idd goed.Eindelijk weer eens, ik zie dat de blauwe acro's van hier het goed doen, mooie flower daar achter in, mooie bak Michel.
gr. Marcel
Ik hou ervan zo veel mogelijk in het nette Latijns te benoemen. Helaas weet ik hiervan de juiste naam niet:Hele mooie variatie in koralen!!
Hoe heet die mooi roze? Met het gelige hartje? Eerste foto van de laatste reeks.
Ziet er prachtig uit hoor.
Mag vaker een update doen.![]()
Wauw prachtige bak!
Staat er mooi bij man top
Dank allen voor de complimenten.Staat er lekker bij!
Hahaha een mooie naam voor een mooi koraal. Wat staat hij er mooi vlezig bij. Ik heb ook een chalice, maar die is lang zo vol niet.Dank allen voor de complimenten.
De blauwe acro’s doen het idd goed.
Ook de Gomiopora gaat lekker.
Ik hou ervan zo veel mogelijk in het nette Latijns te benoemen. Helaas weet ik hiervan de juiste naam niet:
Een Chalice huppeldepup.
Tunze Turbellaria Stream 6255Michel,
het staat ook allemaal mooi te wuiven in de stroming.
Welke stromingspompen gebruik je?
Dat valt wel mee. En als nodig, ingrijpen.prachtige bak heb je geen last dat bv verschillende acro's elkaar netelen het lijkt wel of ze soms tegen elkaar staan en ook buttons met acro"s
Tunze Turbellaria Stream 6255
Vind xenia op zich best mooi , 't kleurtje en wapperen , maar bij mij slaat t echt niet aan .Als xenia het naar zijn zin heeft groeit het als kool , en laat het soms los om elders in je bak verder te groeien (eigen ervaring)
Nitraat en fosfaat staan bij mij op onmeetbaar met Salifert.Vind xenia op zich best mooi , 't kleurtje en wapperen , maar bij mij slaat t echt niet aan .
En toch draai ik op wat hogere waardes qua nitraat en fosfaat...
Woekert idd best aardig. Kwestie van bijtijds een beetje bijhouden. Merendeel verdwijnt in de kliko, en soms naar een geïnteresseerde aquariaan.Die xenia op de achterwand vind ik ook wel mooi. Ik heb er even over nagedacht om deze op een apart eilandje bij te zetten, maar ben "bang" dat het door de hele bak gaat woekeren.
100%, op en en af.Dat is een stevige knaap.
Wat is zijn max uitsturing bij u?
Blijkbaar niet dusHeb je de japonicus niet meer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.