Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mefisto´s rif

Dagboek bijhouden is niet mijn sterkste kant.
Dan maar een kort en slordig filmpje van afgelopen maandag:

Leuk om te zien! Ik zie diverse prachtige dwergkeizers, gaat dat wel goed met het koraal in je bak?
Tot nu toe wel.
Veel en gevarieerd voeren. Of het dé truc is weet ik niet.
Er wordt wel eens genipt, maar dat is meer nieuwsgierig naar een ‘vuiltje’, niet naar poliepen.

Ziet er goed uit!
Die truc met die anemoon vind ik ook erg elegant... een anemoon is toch een beetje mijn droom / nachtmerrie toevoeging voor de bak :)
In zo'n keramieken potje blijft hij netjes zitten?

Mooi aquarium met een bijzondere samenstelling van vissen.

Ziet er goed uit!
Die truc met die anemoon vind ik ook erg elegant... een anemoon is toch een beetje mijn droom / nachtmerrie toevoeging voor de bak :)
In zo'n keramieken potje blijft hij netjes zitten?
Ja, maar afleggers gaan wel aan de wandel.
Eentje is in het rif beland. Maar zit daar eigenlijk wel prima.

Tot nu toe wel.
Veel en gevarieerd voeren. Of het dé truc is weet ik niet.
Er wordt wel eens genipt, maar dat is meer nieuwsgierig naar een ‘vuiltje’, niet naar poliepen.
Hoeveel liter is je bak eigenlijk? Ziet er goed uit

Ziet er kraakhelder en gezond uit 👍
Grtz jack

Het staat er gezond bij! Ik zou overwegen een mooie Goniopora, een doopvontschelp en wellicht een knalgroene Trachyphyllia bij te plaatsen. De anders-gekleurde Trachyphyllia's zijn momenteel een (onbetaalbare) hype, maar de knalgroene vallen wel mee.

Het staat er gezond bij! Ik zou overwegen een mooie Goniopora, een doopvontschelp en wellicht een knalgroene Trachyphyllia bij te plaatsen. De anders-gekleurde Trachyphyllia's zijn momenteel een (onbetaalbare) hype, maar de knalgroene vallen wel mee.
Leuke suggesties, dank je wel.

Zo maar eens een vakantie update in de vorm van twee filmpjes uit de losse pols. Later volgen nog wat detailfoto’s.

Zo maar eens een vakantie update in de vorm van twee filmpjes uit de losse pols. Later volgen nog wat detailfoto’s.

Ziet er prachtig uit hoor.

Ziet er prima uit! Mooie bak.

Eindelijk weer eens, ik zie dat de blauwe acro's van hier het goed doen, mooie flower daar achter in, mooie bak Michel.

gr. Marcel

Back
Bovenaan