U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Amphiprion frenatus, onze 1ste vis, tweede week van de opstart, gelukkig (zeg ik achteraf) was de partner overleden de dag voordat we deze gingen ophalen.Thijs. zei:Wat een gigantische annemoonvis of zie ik het verkeerd.
maar je moet ze toch als koppel houdenMefisto zei:Amphiprion frenatus, onze 1ste vis, tweede week van de opstart, gelukkig (zeg ik achteraf) was de partner overleden de dag voordat we deze gingen ophalen.
Single zijn deze vissen te houden, als koppel beschouwen ze de hele bak als territorium. Je moet het zien als A. perculaX100 en vreten als een ongelikte beer (inclusief m'n vingers).
Gelukkig moet dat niet. Stel je voor zeg... wat een percula'tje op 10 bij 20 cm doet, doet deze frenatus (als koppel) op minimaal 60 cm, da's dus de halve bak ...bremmy zei:maar je moet ze toch als koppel houden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.