S
simson
Guest
Jullie mogen terecht trots op jullie bak zijn. Mooie opbouw, en schitterende koralen.
Maar je ziet ook bij jullie dat je nooit klaar bent met de hobby he.
Dat is maar goed ook.
Ik zou zeggen keep on the good work.
slukes
Bart
Maar je ziet ook bij jullie dat je nooit klaar bent met de hobby he.
Dat is maar goed ook.
Ik zou zeggen keep on the good work.
slukes
Bart
Mefisto zei:Jongens, jongens, we worden er bijkans verlegen van![]()
AVO (Anton)
Turbogranulaat van Aquacare is een kalkvulling die origineel bedoeld is voor wervelbedkalkreactor van Deltec (als ik mij niet vergis), maar doet het ook in een gewone kalkreactor. Heb wel het idee, dat deze vulling makkelijker verpulvert dan andere substraten. Op de eerder foto's zie je duidelijk 1 grote drabbige smurrie en geen herkenbare korrels, terwijl het gebroken koraal nog steeds herkenbaar is. Ik heb nu toch weer een deel in de reactor gestoken om dit te evalueren. Mocht die drab weer terugkomen, dan gebruik ik het niet meer in de reactor, maar slechts nog voor de neutralisatie van de uitstroom (wordt nog geknutseld).
ArjenT
ArjenT zei:...dat geduld loont is aan jullie bak goed te zien...de als stekken ingebrachte dieren mogen nu toch volwaardige kolonies worden genoemd...[/unqoute]
Tsja ... de winkeliers hebben aan ons, op het gebied van dieren, slechte kopers gehad. Daar staat tegenover, dat de particuliere handel door ons wel gestimuleerd is.
Let wel, vissen (muv die grote rode) komen toch allemaal uit de winkel, enkele steenkoraaltjes komen van The Seahorse en een Blastomussa van Oceanlife.
Maar inderdaad, het meerendeel van de dieren is zijn/haar leven begonnen als stekje van enkele centimeters. Wij zijn hier dan ook meer dan trots op, maar wel met enige reserve, maar dat geldt hoop ik voor iedereen die zijn eigen systeem en de gebreken kent.
Affijn, tijd om de komende weken eens aan de T5 te gaan knutselen.