mefisto
Zeewateraquariaan anno 2003
Afgelopen zondag een drukke dag gehad:
Bij Anton in Zierikzee een mooie Lobophyllia opgehaald. Ik dacht nog: "Een leuk hersenkoraaltje zou niet misstaan in de bak".
Blijkt dat ding groter te zijn dan m'n eigen hersens
, shit waar laat je zo'n joekel van een braincoral. Maar het is gelukt hij vult momenteel heel mooi een kale plek op. Helaas, helaas is de eerste nacht wel direct 6 poliepen van de Caulastrea echinulata kapotgeneteld en ook een Merulina ampliata heeft wat te lijden gehad. Beetje herschikken moet de boel weer rechttrekken.
Bij Reef Store in Ypenburg een mooie stek Montastrea opgehaald. Wederom schrikken
, want deze is grofweg 10 bij 20 cm (ipv de verwacht 5 bij 10 cm).
Dus wederom de vraag/het probleem, waar en hoe te plaatsen
. Is verbazendwekken, dat dit ook weer gelukt is. Vrees toch nog een beetje voor competitie met de Lobo maar daar komen we wel uit.
Tot slot nog langs Sorg (Menno) in Delft voor een mooie felgroene Caulastrea sp. Deze stek voldeed wel aan de verwachte afmeting
en kon daarmee ook op de beoogde positie worden geplaatst.
Van bovengenoemde stukken hieronder de foto's.
Bij Sorg ook nog een acro'tje meegenomen, maar hiervan wil ik eerst de belofte afwachten vooraleer er foto's van te plaatsen
.
Bij Anton in Zierikzee een mooie Lobophyllia opgehaald. Ik dacht nog: "Een leuk hersenkoraaltje zou niet misstaan in de bak".
Blijkt dat ding groter te zijn dan m'n eigen hersens
Bij Reef Store in Ypenburg een mooie stek Montastrea opgehaald. Wederom schrikken
Dus wederom de vraag/het probleem, waar en hoe te plaatsen
Tot slot nog langs Sorg (Menno) in Delft voor een mooie felgroene Caulastrea sp. Deze stek voldeed wel aan de verwachte afmeting
Van bovengenoemde stukken hieronder de foto's.
Bij Sorg ook nog een acro'tje meegenomen, maar hiervan wil ik eerst de belofte afwachten vooraleer er foto's van te plaatsen