U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ik heb hem nu wel verplaatst omdat ik hem sneu uit vond zien zo op de voorgrond, maar hij ziet er nog hetzelfde uit als op de foto.Kan wel ff duren maar laat inderdaad maar staan.

Leuk hè die PH meter ik heb hem op Ali gekochtPH meter binnen (ik was bijna vergeten dat ik hem besteld had)
Bekijk bijlage 589256
En stabiel nu rond de 8.15, klinkt voor mij prima
Bekijk bijlage 589257
Ik heb hem nu wel verplaatst omdat ik hem sneu uit vond zien zo op de voorgrond, maar hij ziet er nog hetzelfde uit als op de foto.
Ook weer eens bewezen dat ik onhandig ben dus er zijn stekjes montiporawel zijn ze echt 1cm dus zal ze pas aanbieden als ze wat groter zijn.
Bekijk bijlage 589259Bekijk bijlage 589258
Ja inderdaad, ik ookLeuk hè die PH meter ik heb hem op Ali gekocht
Ja klopt dat is normaal maar voor die twee tientjes is dat het wachten wel waardJa inderdaad, ik ookhet heeft het wel een maandje geduurd voordat het er was x)
Zeker!Ja klopt dat is normaal maar voor die twee tientjes is dat het wachten wel waard
Ja precies leuk om te testen en weet je wanneer je het ook merkt als je luchtvochtigheid in huis hoger wordt dan daalt je PHZeker!
Ben vooral benieuwd wat het verschil gaat zijn in de avond als mijn afschuimer uit is versus overdag
Dank! Ik ga het hier wel posten zodra het zo ver isSucces met instellen van de stroming!
Mvg
Arnold

Klopt. Het is of het een of het andere voor zo ver ik weetAls je de deltec 600i zijn overkook beveiliging gebruikt neem ik aan dat je geen externe luchtslang kan aansluiten?

ICP test binnen.Waterwaardes:
Zoutgehalte: 33
temp: 27
KH: 6.8
Ca: 380
Mg: 1230
PH: 8.41
NO3: 7.8
PO4: 0.72
Jodide: 0.01
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.