Luc Vogels
Senior Forumlid
Hey Luc, een tijdje niet gevolgd maar wat heerlijk om je zo te kunnen uitleven om alles zo praktisch en uitgedacht uit te voeren, en jazeker een ideaal en droomvol project, succes, het is toch een ietsje meer water om in toom te houden, en ik kom zeker wel een keer aan met wat leuks voor de aankleding...gr. Marcel
Hoi Marcel, bedankt voor de complimenten, het systeem loopt erg goed tot nu toe!
Ondanks dat het groter is, is het systeem ook veel praktischer te onderhouden waarmee ik ook weer tijd win.
Je bent meer dan welkom eens op bezoek te komen.
Thanks!Waaauuuwww
Mind blowing!!!
Dat moet ik eens nazoeken. Mee dat de ventilator 35 Watt is.Toch lekker opgeschoten mooi hoor
Vraagje hoeveel lucht trek je weg boven de bak?
Er is echt voldoende afzuiging nodig; zonder de afzuiging werd het toch vochtig in de kap.
Mooi hoor! Heb je uiteindelijk nog iets tegen roestvorming van het frame gedaan?
Ik heb dit uitvoerig met Aqualife besproken en hun claimen dat ik me niet zorgen hoef te maken voor roets MITS de afzuiging voldoende is (en ik uiteraard het frame voldoende droog hou). Vooralsnog kan ik nog geen aanslag zien en blijft het wegens de afzuiging ook relatief droog in de kap.