Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jij op de site gaat kijken bij het topic over ons staat het idd dat het nick is.

Ook xxl aquariums dat ze al meerdere bakken van 10000 L hebben gemaakt en dat dit niet meer uit glas is. Lijkt me sterk dat hij dit realiseerd.
Want daar spreekt hij over partners. Ik vraag mij af wie in de aquarium wereld nog met hem wilt samenwerken? Met de kans om je eigennaam schade aan te brengen.
https://www.nk-aquariumbouw.nl/xxl-aquaria
Haha tienduizenden liters zou Blijdorp interesse hebben ?!

Een echte doorzetter die Nick hahaha , hij moet in de nieuwe dommer en dommer film gaan spelen .

Ergens heb ik het vermoeden dat hij ook deze teksten gejat heeft van een andere aquariumbouwer en gewoon blind de site overgenomen heeft :cautious:
Dit is 100% gejat, ik ken zijn schrijfstijl inmiddels die valt steeds op namelijk hier een daar wat schrijf- en spelfouten en veel zinnen lopen niet altijd even lekker. Deze tekst uit de link is van een ander kaliber en niet van zijn hand dat weet ik zeker.

wat ik ook niet snap dit voelt toch niet lekker, wordt je hier nou gelukkig van, het eigenlijk niet in je vingers hebben, slecht werk blijven leveren en vervolgens juridische procedures starten, dreigen met advocaten om je gelijk te halen en algemene voorwaarden dusdanig opzetten dat je die later kunt toepassen om mensen mee om de oren te slaan. Nou goed ieder zijn ding maar ik zou hier echt diep ongelukkig van worden …

Nou hij heeft het in ieder geval voor elkaar dat de google reviews verdwenen zijn, en daarmee de link naar hier..

Maar volgens de website is het bedrijf opgericht in 2019, dus alleen een naamsverandering? Ik weet niet hoe dat werkt juridisch, en bij de kvk?

Zijn gekopieerde algemene voorwaarden zijn ook verdwenen nu.

Nou hij heeft het in ieder geval voor elkaar dat de google reviews verdwenen zijn, en daarmee de link naar hier..

Maar volgens de website is het bedrijf opgericht in 2019, dus alleen een naamsverandering? Ik weet niet hoe dat werkt juridisch, en bij de kvk?

Zijn gekopieerde algemene voorwaarden zijn ook verdwenen nu.
Ja ik heb ook een eigen bedrijf gehad dat was een BV dat zet je niet zomaar even op. Maar voor enkele honderden euro’s zet je een paar eenmanszaken op bij de KVK en dat is vaak hoe oplichters werken met meerdere bedrijfjes op je naam, schuiven met kosten en opbrengsten. Het ene bedrijfje huurt het andere in enz enz

best mogelijk dat hij in 2019 een aantal eenmanszaken heeft opgezet en nu onder deze naam verder gaat …

Ja ik heb ook een eigen bedrijf gehad dat was een BV dat zet je niet zomaar even op. Maar voor enkele honderden euro’s zet je een paar eenmanszaken op bij de KVK en dat is vaak hoe oplichters werken met meerdere bedrijfjes op je naam, schuiven met kosten en opbrengsten. Het ene bedrijfje huurt het andere in enz enz

best mogelijk dat hij in 2019 een aantal eenmanszaken heeft opgezet en nu onder deze naam verder gaat …
Of gewoon een andere naam op z'n website, maar niet als zodanig geregistreerd bij de KvK. Dat hij nog belastingaangifte doet (althans, dat neem ik aal..) onder z'n oude naam..

KvK controleert ook niet zo heel veel, met 50 euro en een kwartiertje van je tijd ben je ingeschreven 🤪

Of gewoon een andere naam op z'n website, maar niet als zodanig geregistreerd bij de KvK. Dat hij nog belastingaangifte doet (althans, dat neem ik aal..) onder z'n oude naam..

KvK controleert ook niet zo heel veel, met 50 euro en een kwartiertje van je tijd ben je ingeschreven 🤪
Denk dat dit het is… helaas!

Jammer dat je zo iemand niet ergens kan aangeven 🥲

• Een ruime ervaring in de aquariumbouw
  • Korte levertijden en duidelijke communicatie
  • Alle glasplaten rondom plat poly geslepen (luxe afwerking van het glas)
  • 6 jaar garantie op lekkage
  • 2 of 3 jaar garantie op technische toebehoren
  • Levenslange garantie op fabricagefouten
  • Gratis telefonische ondersteuning bij vragen en gratis ondersteuning op locatie.
dit staat duidelijk op zijn site. ik heb e.e.a. hier even dik gedrukt. Hij heeft nogal wat waar te maken ten opzichte vanuit het verleden :devilish: Dikgedrukte waren juist de zaken waar hij niet goed mee omging. Dit is wel makkelijker met toekomstige claims.:sneaky:

bron: (https://www.nk-aquariumbouw.nl/)

"Wij bouwen momenteel enkele honderden aquaria per jaar en wij verwachten dat dit alleen maar verder stijgt".... waarom dan alleen maar de 3 welbekende eigen bakken??? die ook al op de oude site stonden ( zonder alle extra gejatte foto's).

bron: https://www.nk-aquariumbouw.nl/over-ons

Ik heb de site eens even doorgelezen..... maar op het gebied van vertrouwen en geloven ...... is sinterklaas reëler:ROFLMAO:

Als je idd zulke mega aquariums hebt gebouwd van 10000 liters. Zijn dit toch geweldige prestaties en zou je teminste hier toch foto's van op je site zetten.

De meeste zaken hebben altijd een sectie gerealiseerde projecten met uitleg en foto's.
Dan zou je dit toch zeker doen.

Net z’n naam gewijzigd en nu al een lovende review:

1629464645763.png

Ik zal vanavond is een review schrijven met link naar dit topic. Belachelijk..

Is mijn bak komt zeker niet bij hem vandaan
Zal gewoon een mail naar hem toe sturen. Is niet eens toegestaan ivm copyright rechten etc.

Dit zijn de regels,(zie link) je kunt nooit zomaar plaatjes foto’s enz zonder toestemming op een zakelijke website zetten. Er zijn advocaten ten over die op basis van no cure no pay een procedure starten
Google maar eens op auteursrecht dan krijg je dit direct in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan