Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het daar ook wel mee eens , we kunnen er natuurlijk ook een punt achter zetten en weet verder met onze hobby.
Dit topic moet blijven en inderdaad moet het serieus blijven .

Ik ben het daar ook wel mee eens , we kunnen er natuurlijk ook een punt achter zetten en weet verder met onze hobby.
Dit topic moet blijven en inderdaad moet het serieus blijven .
Dit lijkt me denk ik het beste. In dit geval dan ook geen slotje op het topic, zodat eventueel andere gedupeerden zich wel kunnen melden en oud gedupeerden updates kunnen delen.

Hopelijk is dit het einde van de praktijken van Nick en kan dit topic eraan bijdragen mensen een verstandige keuze te laten maken.

En misschien eens in de zoveeltijd even omhoog plaatsen zodat ook nieuwe mensen het kunnen lezen zonder erop te moeten zoeken.

Even een vraag voor de juristen onder ons? Zijn algemene voorwaarden altijd standaard teksten ?

Anders kan van Wolveren Nick aanklagen wegens plagiaat ;) Bijna 1 op 1 overgenomen met her en der een minimale aanpassing.

vs

Ik was nieuwsgierig naar de voorwaarden vanwege Sweetlake zijn verhaal, en wou het vergelijken met een andere aquariumbouwer. Nu kan ik mij wel voorstellen dat naar aanleiding van sweetlake zijn zaak, dit niet meer de originele voorwaarden zijn die hij voor zijn kiezen gekregen heeft.

Laatst bewerkt:
Even een vraag voor de juristen onder ons? Zijn algemene voorwaarden altijd standaard teksten ?

Anders kan van Wolveren Nick aanklagen wegens plagiaat ;) Bijna 1 op 1 overgenomen met her en der een minimale aanpassing.

vs

Ik was nieuwsgierig naar de voorwaarden vanwege Sweetlake zijn verhaal, en wou het vergelijken met een andere aquariumbouwer. Nu kan ik mij wel voorstellen dan naar aanleiding van sweetlake zijn zaak dit niet meer de originele voorwaarden zijn die hij voor zijn kiezen gekregen heeft.
Dat lijkt er inderdaad verdacht veel op...

vs

Ik was nieuwsgierig naar de voorwaarden vanwege Sweetlake zijn verhaal, en wou het vergelijken met een andere aquariumbouwer. Nu kan ik mij wel voorstellen dan naar aanleiding van sweetlake zijn zaak dit niet meer de originele voorwaarden zijn die hij voor zijn kiezen gekregen heeft.
Tja… lijkt idd te zijn geleend van van Wolveren. Maar of van Wolveren daar nu werk van gaat maken weet ik niet.

Van wolveren zal dit niet weten, op zich hoor je toestemming te vragen als je andermans leveringsvoorwaarden kopieert. Het houdt maar niet op ….

Hoi allen, speciaal lid geworden hier om alles wat hiervoor genoemd is in de ''minder positieve zin'' te beamen. Zo zelf ook slechte ervaring gehad met Nick helaas. Zo zat de bodemplaat scheef gekit en kon dit volgens Nick geen kwaad. Ik zal snel het gehele verhaal plaatsen.

Hoi allen, speciaal lid geworden hier om alles wat hiervoor genoemd is in de ''minder positieve zin'' te beamen. Zo zelf ook slechte ervaring gehad met Nick helaas. Zo zat de bodemplaat scheef gekit en kon dit volgens Nick geen kwaad. Ik zal snel het gehele verhaal plaatsen.
Welkom en probeer zo goed mogelijk gedetailleerd je verhaal te doen, alvast hartelijk dank voor je bijdrage !

Toevoegend:
Nick, werk ook aan je bereikbaarheid. Bellen neem je nooit op. Ik woon heel erg in de buurt en kom dagelijks (bellend) langs je huis. Ik adviseer je T-Mobile, bereik is prima daar. Of je hebt koudwaterangst, dat kan natuurlijk ook. Om professioneler over te komen, adviseer ik je niet om 's avonds laat (tussen 23-00) terug te mailen, maar tijdens kantooruren. Je spreekt namens wij op je website, maar het is jij. Jij alleen.

Hieronder nog wat foto's:kitwerk shit 1.jpg

Bijlagen

• kitwerk shit 4.jpg
    kitwerk shit 4.jpg
    71,2 KB · Weergaven: 137
  • kitwerk shit 3.jpg
    kitwerk shit 3.jpg
    76,6 KB · Weergaven: 137
  • kitwerk shit 2.jpg
    kitwerk shit 2.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 138
Wat een ellende weer…. Ik ben bang dat er zo nog tientallen zullen volgen. Enorm bedankt voor het delen van je verhaal Patah!! Die Nick moet echt stoppen met zijn oplichters bedrijf en terug naar school!! Prutser eerste klas!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan