Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

Ik heb op mijn falie gehad van mijn vrouw omdat ik me hier zo heb laten gaan. Ik had haar belooft dat ik het definitief zou afsluiten. Ik kan/kon me zo opwinden over wat er gebeurt is dat het zelfs iets heeft gedaan met mijn gezondheid. Ik heb het gros van mijn berichten weggehaald die toch wel in een emotie geschreven zijn. Ik wil er ook niet weer mee geconfronteerd worden. Voor mij gaat er definitief een slot op en ga verder met mijn andere hobby het houden van vogels. Wellicht dat ik in de toekomst weer de motivatie te pakken krijg om te starten met een zeewaterbak. Het gros van de spullen heb ik al.

ccheers
Sorry dat er nog steeds mensen zijn die het voor elkaar krijgen anderen financieel te duperen. En dan ook nog eens de zin voor iets poteencieel mooi ontnemen en op de koop toe iemand zodanig negatief te beïnvloeden dat het ten koste gaat van het allerbelangrijkste dat ons nog rest, onze gezondheid. Sorry dat u die heeft moeten ondergaan en ik hoop van harte dat u dit allemaal snel achter u kan laten en uzelf terug kan toeleggen op dat wat u vreugde en goeddoen kan brengen.
Veel Suc6 gewenst met de vogels

Beste mensen,

Ik heb op mijn falie gehad van mijn vrouw omdat ik me hier zo heb laten gaan. Ik had haar belooft dat ik het definitief zou afsluiten. Ik kan/kon me zo opwinden over wat er gebeurt is dat het zelfs iets heeft gedaan met mijn gezondheid. Ik heb het gros van mijn berichten weggehaald die toch wel in een emotie geschreven zijn. Ik wil er ook niet weer mee geconfronteerd worden. Voor mij gaat er definitief een slot op en ga verder met mijn andere hobby het houden van vogels. Wellicht dat ik in de toekomst weer de motivatie te pakken krijg om te starten met een zeewaterbak. Het gros van de spullen heb ik al.

cheers,
Begrijpelijk neem even afstand je hebt het goed gedaan, daarvoor alle respect.
last het los, je punt is hier overduidelijk gemaakt en mocht je terugkeren in deze hobby dan zijn er hier veel mensen om je met raad en daad bij te staan.

Begrijpelijk dat je er stres van krijg , je gezondheid gaat boven alles.
Je heb je zegje gedaan en daar moet het maar bij blijven.
Vogels kweken is ook heel mooi om te doen , zo heb ik jaren putters en sijzen gekweekt.
Ik hoop je toch eens terug te zien met een mooie bak👍
Ik zou ook graag een koppel putters willen hebben maar durf het niet aan. Ze zitten tegenwoordig bijna overal op medicijnen. Ik heb nu Rode Kardinalen en nog heel wat soorten tropen.

Kardinalen zijn prachtige vogels ,een van de mooiste vogels.
Ja putters goudvinken en zo heel veel wildzang worden vaak op esb3 gehouden .
Ik zelf kuurde ze twee keer per jaar.

Dat mag ook. Ik vindt vogels prachtige dieren. Eigenlijk houdt ik van zo'n beetje alle dieren😅
Hieronder mijn volière van een afstandje en aan de binnenzijde. De andere foto is de nieuwe in aanbouw. Het geïsoleerde nachthok hoop ik met 2 a 3 weken te krijgen.

Bijlagen

• DAF32AA9-1059-45C1-B65B-730E2AA26685.jpeg
    DAF32AA9-1059-45C1-B65B-730E2AA26685.jpeg
    163,4 KB · Weergaven: 82
  • A689DDA9-F39F-4455-A4E1-03C47BF44717.jpeg
    A689DDA9-F39F-4455-A4E1-03C47BF44717.jpeg
    187,9 KB · Weergaven: 81
  • 0FCBE33E-9D5F-4007-9AE1-3F375B022E39.jpeg
    0FCBE33E-9D5F-4007-9AE1-3F375B022E39.jpeg
    94,4 KB · Weergaven: 81
  • 4076152E-EB69-4A86-AA3B-EDB81EC851E2.jpeg
    4076152E-EB69-4A86-AA3B-EDB81EC851E2.jpeg
    117,1 KB · Weergaven: 82
Ik ken er zelf niets van, maar wel een prachtige tuin en voliere 😎👌

Vogels is zeker ook een leuke hobby. Ik heb in mijn schuur nog een aantal kweekkooien. Ik kweek wat met vogels om de kosten een beetje terug te verdienen. In de winter is er niet veel te beleven in de volières en dacht daarom met een zee-aquarium te beginnen. Ik zou het daardoor wel erg druk krijgen gezien ik maar drie dagen in de week thuis ben. Zeker in het voorjaar want ben ook van het tuinieren.

Vogels is zeker ook een leuke hobby. Ik heb in mijn schuur nog een aantal kweekkooien. Ik kweek wat met vogels om de kosten een beetje terug te verdienen. In de winter is er niet veel te beleven in de volières en dacht daarom met een zee-aquarium te beginnen. Ik zou het daardoor wel erg druk krijgen gezien ik maar drie dagen in de week thuis ben. Zeker in het voorjaar want ben ook van het tuinieren.
Heel je tuin overkappen, een grote volière met veel tuiniermogelijkheden. En dan ergens een zoutwater-vijver, verlaagd pad erlangs waardoor je door een ruit op ooghoogte in de vijver kan kijken...

Of draaf ik nu een beetje door?

Wordt spannend………
Grote bek hoort er gewoon bij , bij dit soort lieden helaas.
En een hersencel hoort daar ook bij ,als hij geen reactie had gegeven had slimmer geweest 🙈

Jeetje, ik kende dit topic niet, maar ik had bij dit 'bedrijf' bijna een aquarium willen bestellen, totdat ik wat verder ging googlen...Wat ben ik blij dat een bestelling voor een nieuw aquarium bij dit figuur, er niet van gekomen is zeg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan