Sorry dat er nog steeds mensen zijn die het voor elkaar krijgen anderen financieel te duperen. En dan ook nog eens de zin voor iets poteencieel mooi ontnemen en op de koop toe iemand zodanig negatief te beïnvloeden dat het ten koste gaat van het allerbelangrijkste dat ons nog rest, onze gezondheid. Sorry dat u die heeft moeten ondergaan en ik hoop van harte dat u dit allemaal snel achter u kan laten en uzelf terug kan toeleggen op dat wat u vreugde en goeddoen kan brengen.Beste mensen,
Ik heb op mijn falie gehad van mijn vrouw omdat ik me hier zo heb laten gaan. Ik had haar belooft dat ik het definitief zou afsluiten. Ik kan/kon me zo opwinden over wat er gebeurt is dat het zelfs iets heeft gedaan met mijn gezondheid. Ik heb het gros van mijn berichten weggehaald die toch wel in een emotie geschreven zijn. Ik wil er ook niet weer mee geconfronteerd worden. Voor mij gaat er definitief een slot op en ga verder met mijn andere hobby het houden van vogels. Wellicht dat ik in de toekomst weer de motivatie te pakken krijg om te starten met een zeewaterbak. Het gros van de spullen heb ik al.
ccheers
Veel Suc6 gewenst met de vogels