Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje, ik kende dit topic niet, maar ik had bij dit 'bedrijf' bijna een aquarium willen bestellen, totdat ik wat verder ging googlen...Wat ben ik blij dat een bestelling voor een nieuw aquarium bij dit figuur, er niet van gekomen is zeg!
Ach er zijn ook blije mensen 😂de service bij klachten is enorm belangrijk en dat schijnt hij niet te begrijpen helaas 🙈

Wordt spannend………
Ik zou me er totaal niet druk om maken om de volgende redenen.

1) in screenshot 2 staat dat er inmiddels juridische procedure is opgestart. Geen enkele jurist zal toestaan dat zijn cliënt binnen deze gestarte procedure zelf inhoudelijke berichten stuurt naar de aangeklaagde partij dit is niet toegestaan
2) er wordt vermeld dat er geen sprake is van oplichting door de aanklager. In Nederland is het zo dat een rechter dit vaststelt en niet de aanklager zelf
3) er wordt op voorhand gedreigd met het betalen van de juridische kosten en vervolgschade onzin er heeft immers geen uitspraak plaatsgevonden
4) in screenshot 1 wordt beweerd dat de gedupeerde niet bekend is bij het bedrijf echter in dit topic wordt wel door het bedrijf inhoudelijk in gegaan op de klacht
5) in screenshot 1 wordt zelfs gesteld dat de bak bij een ander bedrijf/persoon is gekocht wat juridisch niet waar en niet het geval is
6) als er een procedure zou zijn gestart dan zou daar door de jurist direct melding van worden gedaan richting de aangeklaagde partij en zou de correspondentie niet via langer de aanklager maar via de jurist plaatsvinden

Ik heb dit bericht geplaatst omdat ik er de lol wel van zag…….hij blijft mailen en dreigen. Zelf s’avonds heeft hij contact met zijn advocaat…..ik denk dat ik de naam van die advocaat wel ken……..zwarte kip……..🤪🤪🤪🤪🤪🤪

Ik heb dit bericht geplaatst omdat ik er de lol wel van zag…….hij blijft mailen en dreigen. Zelf s’avonds heeft hij contact met zijn advocaat…..ik denk dat ik de naam van die advocaat wel ken……..zwarte kip……..🤪🤪🤪🤪🤪🤪
Eigenlijk een heel zielig mannetje 🤮

Wat je hier zegt klopt niet helemaal, er staat dat hij z'n advocaat gevraagd heeft om een procedure op te starten, er is dus nog geen procedure opgestart. Het is ook heel goed mogelijk dat hij bij z'n advocaat of jurist om advies vraagt en om geld te besparen zelf de mails schrijft. Mbt de oplichting heb je gelijk maar dan moet er al wel een uitspraak van de rechter zijn waaruit dit blijkt en voor zover ik kan vinden is die er niet, zolang die uitspraak er niet is mag het zeker niet om zoiets te schrijven. Dat er wordt gedreigt met juridische kosten is ook normaal en het klopt ook dat de verliezer doorgaans voor de kosten opdraaid. Je merkt vanzelf of het serieus is denk ik.
Ik zou me er totaal niet druk om maken om de volgende redenen.

1) in screenshot 2 staat dat er inmiddels juridische procedure is opgestart. Geen enkele jurist zal toestaan dat zijn cliënt binnen deze gestarte procedure zelf inhoudelijke berichten stuurt naar de aangeklaagde partij dit is niet toegestaan
2) er wordt vermeld dat er geen sprake is van oplichting door de aanklager. In Nederland is het zo dat een rechter dit vaststelt en niet de aanklager zelf
3) er wordt op voorhand gedreigd met het betalen van de juridische kosten en vervolgschade onzin er heeft immers geen uitspraak plaatsgevonden
4) in screenshot 1 wordt beweerd dat de gedupeerde niet bekend is bij het bedrijf echter in dit topic wordt wel door het bedrijf inhoudelijk in gegaan op de klacht
5) in screenshot 1 wordt zelfs gesteld dat de bak bij een ander bedrijf/persoon is gekocht wat juridisch niet waar en niet het geval is
6) als er een procedure zou zijn gestart dan zou daar door de jurist direct melding van worden gedaan richting de aangeklaagde partij en zou de correspondentie niet via langer de aanklager maar via de jurist plaatsvinden

Wat je hier zegt klopt niet helemaal, er staat dat hij z'n advocaat gevraagd heeft om een procedure op te starten, er is dus nog geen procedure opgestart. Het is ook heel goed mogelijk dat hij bij z'n advocaat of jurist om advies vraagt en om geld te besparen zelf de mails schrijft. Mbt de oplichting heb je gelijk maar dan moet er al wel een uitspraak van de rechter zijn waaruit dit blijkt en voor zover ik kan vinden is die er niet, zolang die uitspraak er niet is mag het zeker niet om zoiets te schrijven. Dat er wordt gedreigt met juridische kosten is ook normaal en het klopt ook dat de verliezer doorgaans voor de kosten opdraaid. Je merkt vanzelf of het serieus is denk ik.
Zo Nick, had je weer even tijd????

Met stelligheid aangeven de juridische kosten zijn uiteraard voor uw rekening kun je nooit zo stellen
Dit is alleen het geval wanneer de aangeklaagde zaak verliest

Jan je zou eens in je logbestanden moeten kijken of beide accounts leiden naar het zelfde IP-adres in dat geval spreek je van misleiding als een en dezelfde persoon die zich als 2 verschillende mensen voordoet en inhoudelijk op een zaak in voorbereiding ingaat. Dan is de zaak bijvoorbaat al stuk. De aangeklaagde partij misleiden binnen een juridische procedure ontneemt hem alle zeilen uit de wind.

Ha Jan, wat vervelend dat jij hier nu vooral de dupe van bent.
Goed dat je deze berichten hier plaatst, gedeelde smart is immers halve smart.
Hopelijk houdt het gauw een keer op.

Wanneer je een bedrijf of winkel bent geeft dit verantwoordelijkheden, je kunt dan niet zomaar het beheer van een forum blijven bedreigen en stalken met ongefundeerde beschuldigingen, zondermeer eisen dat berichten worden verwijderd en blijven dreigen met rechtszaken of onder aliassen je op dit forum als een ander persoon voordoen, dit heet misleiding.
doe je dit als forumlid ok maar doe je dit als eigenaar namens een bedrijf dan zitten daar echt heel andere haken en ogen aan en terecht

wellicht gaat hetgeen ik schrijf boven je pet Nick …… maar misschien kan de in de arm genomen advocaat aan je uitleggen wat ik bedoel 😂😂😂

Ik zou me er niet druk om maken, zo werkt een procedure niet.
En mocht er toch iets vervelends van komen voor de topic starten sta ik zeker aan ts zijn kant .
En als er een financieel plaatje van komt ben ik ook bereid om daar een steentje aan bij te dragen .

Optie twee zou zijn , er heen rijden en zijn zaak maar gelijk sluiten sluiten 🤣🤣
Want als hij zo nog even door gaat kan hij zijn bedrijf toch wel sluiten.

Nou ik heb weer even gelachen op de maandagochtend, geweldig om dit zo terug te lezen. Zoals ook al door anderen aangegeven zou ik mij niet om dergelijke dreigingen zorgen maken, er is inmiddels meer reden/bewijslast om een civiele zaak tegen deze knul op te starten dan andersom. Nog even en je kan een Netflix serie beginnen over de duistere onderwereld van bakkenplakkers.

Geniaal ook dat hij een 2e account maakt, met voor de zekerheid maar een vrouwennaam, en vervolgens niets doet om z'n IP-adres te wijzigen, ik ga stuk. Je zou aan die verschillende review sites eens moeten vragen hoeveel van de comments van dit IP-adres afkomen.

Geniaal ook dat hij een 2e account maakt, met voor de zekerheid maar een vrouwennaam...
Das dan wel weer heel modern genderfluïde...
Is ie toch meer bij te tijd dan z'n IP-adres foutje doet vermoeden. ;)

Ja geweldige Soap wordt dit ik pak er het bier en de chips bij .
Als het niet van die trieste praktijken waren van deze bakken artiest zou je er geweldig om kunnen lachen .

En onwijs dom ook. Marketing technisch gezien zijn wij zijn klantenkring iedereen leest dit topic mee. iedereen was Nick allang weer vergeten wakkert hij het zelf weer aan, om die paar leden en nieuwkomers die dit topic gemist hebben ook even nog te informeren

dreigen met rechtszaken, valse accounts, persoonsverwisseling, misleiding gezellige tent om daar een maatbak te bestellen 😂😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan