Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een heel verhaal en ik ben bij, pagina 1 t/m 14. De spanning is nog groter dan een Dan Brown boek. vooral de plottwist nick = Ilse zag ik niet aankomen... en dan nu met een cliffhanger de zomervakantie in...;)

Maar alle gekheid op een stokje, het is wel triest dat zulke cowboys de hobbyisten het leven zuur maken. gelukkig wordt er hier op het forum genoeg aandacht aan besteed(al wakkert hij de aandacht zelf ook telkens weer aan):devilish:

Een heel verhaal en ik ben bij, pagina 1 t/m 14. De spanning is nog groter dan een Dan Brown boek. vooral de plottwist nick = Ilse zag ik niet aankomen... en dan nu met een cliffhanger de zomervakantie in...;)

Maar alle gekheid op een stokje, het is wel triest dat zulke cowboys de hobbyisten het leven zuur maken. gelukkig wordt er hier op het forum genoeg aandacht aan besteed(al wakkert hij de aandacht zelf ook telkens weer aan):devilish:
Negatieve reclame blijft reclame , blijft een vreemde situatie .

Ik zag trouwens wel dat hij inmiddels alleen nog maar eigen (ga ik vanuit gezien de bedenkelijke afwerking) aquaria heeft staan op zijn site. Dus schaamteloos van internet jatten heeft hij al afgeleerd, en dat dan weer zakelijk gebruiken.

Conclusie: hij leert toch wel iets op dit forum( of is gesommeerd door een andere rechthebbende). Misschien heeft hij al zoveel aanklachten dat hij zelf alle wet teksten uit zijn hoofd kent?;)

Ik zag trouwens wel dat hij inmiddels alleen nog maar eigen (ga ik vanuit gezien de bedenkelijke afwerking) aquaria heeft staan op zijn site. Dus schaamteloos van internet jatten heeft hij al afgeleerd, en dat dan weer zakelijk gebruiken.

Conclusie: hij leert toch wel iets op dit forum( of is gesommeerd door een andere rechthebbende). Misschien heeft hij al zoveel aanklachten dat hij zelf alle wet teksten uit zijn hoofd kent?;)
Zou dat gigantisch aquarium helemaal bovenaan op de startpagina van zijn site met die gebogen ruit door hem gemaakt zijn?

Dan gebruikt deze site in elk geval een foto van zijn aquarium: https://www.hollywoodfishfarm.co.nz/ (je moet wel even wachten tot de foto voorbij komt scrollen); en deze site ook: https://www.awpnow.com/main/2020/10/28/the-surprising-health-benefits-of-a-home-aquarium/ ; en deze: https://sonsfish.com/ en deze: https://unsplash.com/s/photos/aquarium-tank.

Op de laatste site staat dat je deze foto vrij mag gebruiken volgens de Unsplash-licentie. Het is een foto van het Cairns Aquarium in Australie.

Overigens een schitterende foto van een schitterend aquarium. Knap als je dat zo kunt maken!

zou die conclusie niet trekken deze gast is dat al jaren terug verteld op het aquaforum waar zijn acount verwijderd is

Zou dat gigantisch aquarium helemaal bovenaan op de startpagina van zijn site met die gebogen ruit door hem gemaakt zijn?

Dan gebruikt deze site in elk geval een foto van zijn aquarium: https://www.hollywoodfishfarm.co.nz/ (je moet wel even wachten tot de foto voorbij komt scrollen); en deze site ook: https://www.awpnow.com/main/2020/10/28/the-surprising-health-benefits-of-a-home-aquarium/ ; en deze: https://sonsfish.com/ en deze: https://unsplash.com/s/photos/aquarium-tank.

Op de laatste site staat dat je deze foto vrij mag gebruiken volgens de Unsplash-licentie. Het is een foto van het Cairns Aquarium in Australie.

Overigens een schitterende foto van een schitterend aquarium. Knap als je dat zo kunt maken!
die foto was ik idd vergeten :sneaky::giggle:

Wat je hier zegt klopt niet helemaal, er staat dat hij z'n advocaat gevraagd heeft om een procedure op te starten, er is dus nog geen procedure opgestart. Het is ook heel goed mogelijk dat hij bij z'n advocaat of jurist om advies vraagt en om geld te besparen zelf de mails schrijft. Mbt de oplichting heb je gelijk maar dan moet er al wel een uitspraak van de rechter zijn waaruit dit blijkt en voor zover ik kan vinden is die er niet, zolang die uitspraak er niet is mag het zeker niet om zoiets te schrijven. Dat er wordt gedreigt met juridische kosten is ook normaal en het klopt ook dat de verliezer doorgaans voor de kosten opdraaid. Je merkt vanzelf of het serieus is denk ik.
Hou nou eens op Nick!!! Er klopt juridisch gezien niets van je mail/brief.

We willen jou hier niet meer zien en staan met ze allen achter onze forum vrienden!!

Hou nou eens op Nick!!! Er klopt juridisch gezien niets van je mail/brief.

We willen jou hier niet meer zien en staan met ze allen achter onze forum vrienden!!
Nick is een transgender dus ? En die mogen alles hoor……🤪

In ieder geval goed om te zien dat hij aantoonbare “schade” heeft geleden. Heeft dit topic in ieder geval nut gehad en andere mensen behoed om bij dit bedrijf een bak te kopen.
De transgender is druk op marktplaats , probeert met alle macht zijn top bakken aan te prijzen en welke hij die dag af geleverd heeft .
Als hij gewoon service geeft en normaal reageert maar goed dat zal wel met opvoeding te maken hebben . 1 hersencel worden nooit meer ☺️

De transgender is druk op marktplaats , probeert met alle macht zijn top bakken aan te prijzen en welke hij die dag af geleverd heeft .
Als hij gewoon service geeft en normaal reageert maar goed dat zal wel met opvoeding te maken hebben . 1 hersencel worden nooit meer ☺️
En toch gaan er weer mensen in trappen die net beginnen met de hobby, en niet de negatieve reacties hebben gelezen. Treurig om je te verplaatsen in deze enthousiaste mensen die op deze manier een valse start gaan maken...

En toch gaan er weer mensen in trappen die net beginnen met de hobby, en niet de negatieve reacties hebben gelezen. Treurig om je te verplaatsen in deze enthousiaste mensen die op deze manier een valse start gaan maken...
Ach als je nier beter weet ? En lijkt mij dat jeje eerst inleest bv boekjes van tanne ect forums ?dat is toch het leuks ?

Zelfde als men een hond koopt en niet eens weet wat voor een ras bij hun past ?

Als je ook op Facebook die 2 grote bakken ziet die hij verkoopt/verkocht heeft, vreselijke afwerking 😖 deurtjes scheef, kieren ongelijk, het geheel ziet er niet uit, ik zou me kapot schamen.

Ach als je nier beter weet ? En lijkt mij dat jeje eerst inleest bv boekjes van tanne ect forums ?dat is toch het leuks ?

Zelfde als men een hond koopt en niet eens weet wat voor een ras bij hun past ?
Natuurlijk, ik ben een groot voorstander van eerst flink onderzoeken voor ik ergens aan begin, zo heb ik het met mijn aquarium ook gedaan (idd boekjes van Tanne, werkelijk alle posts op dit forum lezen en vele uren YouTube), en met (naar mijn idee) aardig succes tot nu toe. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet natuurlijk. Sommigen zullen eerder in het diepe springen met ook een mogelijk mooi resultaat.
En ook als je nieuw bent op dit forum is het misschien niet super aantrekkelijk om 14 pagina's 'Kitwerk met lucht' door te lezen. Ik lees persoonlijk alles mee, maar kan me voorstellen dat iemand die er minder tijd aan besteed niet meteen bij dit thread terecht komt. (alhoewel ze echt een meeslepend verhaal missen dan ;))
Kortgezegd: ik hoop dat niet teveel mensen in de val stappen en mogelijk al hun enthousiasme wordt uitgedoofd door een slecht gefabriceerde bak met allerlei tekortkomingen.

Precies als een bedrijf zich presenteert als professioneel aquariumbouwer dan zou je er vanuit moeten kunnen gaan dat je met een bonafide en kundige partij te maken hebt

aan de andere kant is het ook een beetje een gedeelde verantwoordelijkheid daarmee bedoel ik als koper moet je ook onderzoek doen, reviews lezen, trustpilot, Google recensies, althans ik doe dat altijd als ik iets bestel, laat staan met een op maat gemaakt aquarium

hoe heet hij trouwens op marktplaats. Kan hem zo niet vinden ben wel benieuwd wat hij daar aanbied

hoe heet hij trouwens op marktplaats. Kan hem zo niet vinden ben wel benieuwd wat hij daar aanbied
Ik geloof gewoon nicksaquaria.nl, maar hij zet geen advertenties (hij adverteert met zijn 'bedrijf', geen individuele bakken). Soms komt zijn advertentie tevoorschijn onder gelijksoortige advertenties. Beetje zoals deze die ik net tegen kwam:
Screenshot_20210718-134736_Marktplaats.jpg

Zelfs zonder deze verhalen te kennen, zou ik op basis van de 2 facebook foto's waarop nieuwe aquariums op een kar staan daar nooit een aquarium bestellen...
Eigenlijk zegt dit voor mij al genoeg in hoeveel interesse er maar is om kwaliteit af te leveren.
Een paar stukjes karton er onder, een spanband over het glas zonder bescherming, een bak die uitsteekt buiten de kar, en dan nog als er onderweg 1 steentje wegschiet van een band en je hebt een beschadiging aan je nieuwe bak.

Laatst bewerkt:
Het zijn wel steeds dezelfde bakken die dat terug komen nooit geen nieuwe foto's of dergelijke.

Ook moet het juist lukken dat het de foto van de bak is van onze zekere Ilse dat hem zo verdedigt. 😂🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan