U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Bij gebrek aan anemoon of paddestoelleder...
aan die stroming moet je toch dringend iets doen Charlesook niet teveel dode stukken laten staan he en voor de rest heeft het even zijn tijd nodig he
Ik wou dat ze dit bij mij deden. Heb een plateau florida's liggen, maar nee ze kiezen een montipora plaat.... Altijd al eigenwijs geweest hier; stond er een anemoon, kiezen ze de xenia.
Hoi Charles,
Wel vervelend man dat er toch aan aantal (lagere) dieren sneuvelen.
Hou de moed er in hè!
Succes verder.
Net in één ruk jouw dagboek even doorgelezen; wat een hachelijke onderneming die verhuizing.
Maar wel met een prachtige nieuwe opbouw als resultaat.
Erg jammer dat ik daarna moest lezen dat er wat dieren ook gesneuveld waren. Hopelijk blijft het daar bij en is het vanaf nu weer opknappen heen!
Ik vind het overigens heel 'fijn' (is niet het juist woord in deze, maar ik kan even geen juiste verzinnen) dat je ook iemand bent die de nare dingen niet achterhoud en dit gewoon durft te posten en nog wel met foto's ook.
Heel veel succes met het verdere verloop van deze herstart!
Hoi Charles.
Jammer dat je wat dieren hebt verloren.
Vreemd dat je kaamlaag niet via de overloop weg loopt?
mvgr
twan
Hey Charles,
Eerst en vooral bedankt voor je reactie in mijn dagboek, altijd plezierig te weten dat er mensen meelezen. Ik heb in alle geval met je zitten meehuiveren tijdens je verhuis
.
Aan de manier waarop je je zoutgehalte post neem ik aan dat je dit meet met een dobber? Ik heb er hier 4 liggen en die geven allemaal een andere zoutwaarde aan, soms wel met meer dan 4 verschilMet de refractometer heb ik dit niet aan de hand (heb er twee en geven alle twee dezelfde waarde aan).
Ik ben wel wat verschoten bij het lezen van je nitraatwaarde. Had je al een hoog nitraat voor de verhuis?
Filip
Hoi Charles,
Heb je al nieuw licht boven je bak?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.