U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Jakkes wat een naar verhaal Charles.
Sterkte!
Wat erg om te lezen Charles.
Gelukkig laat je de moed niet zakken.
mvgr
twan
Ik ververs elke week een 10%. Zodoende voldoende aanvulling van elementen, ik voeg verder niets toe. Net 6 weken op vakantie geweest en een vriend heeft de bak verzorgd met alleen water aanvullen, raam schoonmaken met de magneet en voeren om de dag. Alleen 1 koraal flink beschadigd omdat ik net voor de vakantie een nieuwe pomp (12000l/h) daarvoor had geplaatst, maar kan deze stekken en opnieuw laten groeien. Verder geen enkele schade ondanks de warme dagen hier.Zal ik doen. Bedankt voor de tip.
Waar moet ik opletten dat het niet verkeerd gaat?
Dat laatste wordt me afgeraden door Marek en Twan die we daar ook nog zagen. Voordeel nitraat reductie, nadeel: als het DSB in elkaar klapt sterft de inhoud van de bak. Iemand ervaringen hiermee?
Redelijk wat mensen op het internet zeggen dat na meerdere jaren hun DSB in elkaar klapt en hun bakken slechter gaan draaien. Productie van H2S?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.