Tanne
Tanne
Ik ga m'n best doen! Druk wordt het zeker, het is nu aftellen geblazen...Veel succes tanne
Wordt een drukke tijd voor je
En hopelijk gaan al je dieren de verhuizing overleven
Gr robert
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik ga m'n best doen! Druk wordt het zeker, het is nu aftellen geblazen...Veel succes tanne
Wordt een drukke tijd voor je
En hopelijk gaan al je dieren de verhuizing overleven
Gr robert
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Bij sommige winkels hebben ze nóg mooiere dingen en ik vind 't heel mooi dat Vincent en ik je aan het denken hebben gezet. Ik vond 't erg gezellig dat je er was en ben erg benieuwd naar de foto's!Van de week even bij Tanne langs geweest samen met Vincent.
Heb een geweldige avond gehad en heerlijk kunnen genieten van de koralen en vissen.
Wat mij opviel en zeker niet altijd terug te zien is op de foto's zijn de kolosale stukken koraal.
Vond vooral de vissenshow erg leuk om te zien en dat De multifasciata goed terecht is gekomen
Zal binnenkort even wat fototjes erop zetten die ik heb genomen.
Heb het geintje voorgelegd thuis (duiker) en werd uitgemaakt voor gek, gister bij aquacompleet toch even snel gekeken maar niks gevonden. Jullie hebben me bijna overgehaald![]()
Dank je welOok van mijn kant wil ik je heel veel succes wensen met de verhuizing! Adviezen kan ik je niet geven (ben nog maar een beginner), maar het beste toewensen wel.![]()
GeenGrappig Nanorifje. Wat is je plan voor de verzorging?
De vloer in de bijkeuken loopt iets af naar een putje, ik moet hier nog iets op verzinnen voor het meubel van het aquarium.
We zijn weer een stapje verder...
We zijn weer een stapje verder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.