U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je JordyHey Tanne,
Gefeliciteerd met dit mooie boek. Ik heb je eerste boekje ook al, maar deze zal stukken fraaier in de boekenkast staan
Succes met de Tinkeri, ik hoop dat je goede zorg uiteindelijk toch zijn vruchten afwerpt!
Jordy
Ben benieuwd wat je ervan vindt WesleyLeuk tanne een echt boek nu ziet er goed uit.
Moge wij hem omruile ;-) hahah staat mooier in de kast.
Gukkig dat de tinkeri alweer hersteld van zen opstootje.
Nu nog ff lkker aan het ete.
Succes
Groetjes wesley
Martin, met de harde kaft is inderdaad nog mooier. En bedankt voor de felicitatiesGefeliciteerd met het certificaat en de tweede druk Tanne.
Mooi met zo`n harde kaft er omheen, zo gaan ze ook wat langer mee denk ik.
En maar hopen dat de tinkeri het alsnog gaat redden !!
Gr,
Martin.
Thanks Sander. Voor mijn gevoel is het nu helemaal een 'echt' boek. Ik vond 't erg gaaf te zien wat de drukker ervan gemaakt had, het was beslist een aangename verrassing!Gefeliciteerd Tanne, met je boek! Zo een harde kaft is toch wel extra mooi!
Bedankt voor het compliment. Ik hoop dat je van je huidige boekje veel plezier hebt!Mooi boekje:biggrin:
Helaas heb ik 2 weken geleden je oude boekje aangeschaft haha.
Thanks, zo voelt 't wel een beetje jaGoed man, nu heb je een echt boek geschreven
Jeroen, je winkelier kan de Nederlandse en de Engelse versie bij de groothandel bestellen. De boekwinkels komen ergens volgende week aan de beurt. Probleem is natuurlijk dat dit boek voor mij gewoon een hobby is. Ik ben er echt trots op dat ik helemaal zelf (nou ja, afgezien van het drukken dan) een mooi boekje heb weten te maken. Doordat ik dit naast m'n werk doe, ben ik afhankelijk van m'n vrije tijd. Ik vind het trouwens een erg leuk project en vind het geweldig dat mensen er zo veel plezier van hebben.Ey Tanne,
Gefeliciteerd met je certificaat! En top dat je mooie vis het weer de beter teken van leven laad zien! Je 2de druk ziet er mooi uit en die ga ik ook bemachtigen is de Engelse versie ook gewoon te verkrijgen?
Gr. Jeroen
Dank je loulou, je hebt een pb terugboek ziet er inderdaad heel goed uit
ik heb je nog een pb gestuurd (laat je nog iets weten?)
Youri, qua inhoud en layout verschillen ze niet noemenswaardig, ook de prijs is identiek (18,95). Het enige verschil is de taal. Leuk te horen dat hij ook bij jou komt te staan!Heey Tanne!
Dat ziet er goed uit zeg! Ik ben heel erg benieuwd!
Één van de twee gaat zeker in mijn boekenkast komen te staan!
Groetjes Youri
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Kevin, leuk te horen dat je mijn boek hebt besteld!Tanne,
Ik heb juist uw boek met hard cover 'pre-orderd'!!
Ben benieuwd, maar goed dat ik ervoor nog aan het twijfelen was om nog ff te wachten of niet. Met de 2de versie was het twijfelen al rap gedaan.
hoe is het ondertussen met de Tinkeri?
Mvg
Kevin
Dank je voor de complimenten Frode, jouw foto staat er nog steeds in. Ik heb ondertussen een erg mooie foto van een Gramma in het wild, maar die van jou is toch echt om te smullen. Wat vind je van de inhoud van het boek? Om te zien is het nieuwe boek inderdaad nog mooier dan de eerste druk.![]()
![]()
En zo begint een avondje leesplezier...ziet er erg goed uit Tanne. Veel mooier dan de eerste druk!
Dat denk ik ook. Ik hoop ook dat hij vervangend voer gaat eten, dat lukte me met de O. longirostris in het verleden ook. Zoals je zegt: hij mag best wat grazenMooi beestje, maar met die groei kan die wel een paar acro poliepen op eten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.