U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dank! Dus je hebt dekruiten en daar ligt het los op? Makkelijk dat het zo kan, dan valt het best mee. Heb ze nu vasthangen aan een aluminium balkje, maar de dekruiten weggehaald voor beter licht. Misschien plaats ik die nog eens terug tegen de verdamping. Dank!Hopelijk gaat alles met de schoolbak goed... Ik ben net terug van twee weken vakantie en ga vanmiddag kijken en de ruiten poetsen. De bak thuis staat er in elk geval top bij!
De verlichting: de kap staat -in verband met warmte en condensvorming- eigenlijk altijd gedeeltelijk open. Er liggen ook dekruiten op de bak. De lampen (HVP blauw, DSR Color, AI Blade Grow, Ikea Groeilamp) liggen op de dekruiten. Ik heb er van stukjes kabelgoot kleine voetjes onder gemaakt zodat water minder makkelijk via cappilaire werking de armaturen in kruipt.
Hier een foto van hoe de lampen op de ruiten liggen.
Bekijk bijlage 669221
Los er op, maar aan de kopse kanten van elk balkje is dus een voetje gemaakt. Op de foto's niet heel duidelijk zichtbaar.Dank! Dus je hebt dekruiten en daar ligt het los op? Makkelijk dat het zo kan, dan valt het best mee. Heb ze nu vasthangen aan een aluminium balkje, maar de dekruiten weggehaald voor beter licht. Misschien plaats ik die nog eens terug tegen de verdamping. Dank!
Wat voor camera gebruik je? Ik gebruik mijn telefoon in een Sportdiver behuizing van Sealife. Werkt hartstikke mooi.
Een Canon G7X in bijbehorend onderwaterhuis. In helderder water krijg je mooiere beelden. Ik zou een onderwaterhuis voor mijn telefoon ook wel eens willen proberen. Ik denk dat de software van moderne telefoons heel mooie resultaten kan opleveren, ongeacht de zeer kleine chip in de camera. De Canon heeft een 1" chip, daar kan op zich geen telefoon tegenop.Wat voor camera gebruik je? Ik gebruik mijn telefoon in een Sportdiver behuizing van Sealife. Werkt hartstikke mooi.
Als gebruiker van de ATI Straton Flex (zelfde lampen maar dan langgerekt) kan ik je alleen maar complimenteren met jouw keuze. Succes met de installatie!Ik ga wisselen van licht. Ik ben zeer tevreden over de Reef Flare L lampen van Reef Factory, maar ik moet toegeven dat ik de nieuwe ATI Straton X een erg aantrekkelijke optie vind.
De Reef Flare's staan te koop. Zie hier de advertentie: https://www.zeewaterforum.info/forums/threads/reef-factory-reef-flare-pro-l-erg-mooie-lampen.222474/.
Ik verwacht dat de Straton X lampen eind volgende week hangen.
Tanne, ik heb er ook twee boven mijn nieuwe bak ben benieuwd naar je ervaringen. Ik je de lampen via bleuthooth gekoppeld aan de app reef pilot. Ik weet van de eerste generatie dat die op de laptop goed in te stellen waren maar met deze app is het wat lastiger. Ik zie ook dat ze wifi hebben maar nog niet uitgevonden hoe ik die koppeling moet leggen.Ik ga wisselen van licht. Ik ben zeer tevreden over de Reef Flare L lampen van Reef Factory, maar ik moet toegeven dat ik de nieuwe ATI Straton X een erg aantrekkelijke optie vind.
De Reef Flare's staan te koop. Zie hier de advertentie: https://www.zeewaterforum.info/forums/threads/reef-factory-reef-flare-pro-l-erg-mooie-lampen.222474/.
Ik verwacht dat de Straton X lampen eind volgende week hangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.