Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Is die al weg?! Zal wel pijn doen...

Haha dat geloof ik best dat stuk is groter dan mijn nano [emoji4]

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

Hij paste precies in een specie kuip Henk!!

Is die al weg?! Zal wel pijn doen...

Hij is vanmiddag opgehaald.Maar een keer houd het op,ik heb er jaren plezier aan beleeft!!

Grt,

Martin.

Wat ontzettend jammer dat je Lobo weg is Martin! Ik hoop dat hij nog vele jaren mag groeien in z'n nieuwe huis!

Wat ontzettend jammer dat je Lobo weg is Martin! Ik hoop dat hij nog vele jaren mag groeien in z'n nieuwe huis!

Ik ben wezen kijken Maikel.Een week later, maar hij mag gezien worden :cool: hij stond er fantastisch mooi bij!!

Grt,

Martin.

Hier dan een paar foto`s van zover ik nu ben!!

Gr,

Martin.

Dat was even flink terugzoeken in het dagboek!!! Bedankt voor de berichten! Ik heb inmiddels zo'n zelfde buis met een buismotor hier staan! Dus we gaan ook aan de gang!

Dat was even flink terugzoeken in het dagboek!!! Bedankt voor de berichten! Ik heb inmiddels zo'n zelfde buis met een buismotor hier staan! Dus we gaan ook aan de gang!

Zo`n systeem is ideaal Bas,en heb jij het nu ook voor elkaar gekregen door om een schakelaar om te zetten zodat de lamp op en neer kan ?

Grt,

Martin.

Zo`n systeem is ideaal Bas,en heb jij het nu ook voor elkaar gekregen door om een schakelaar om te zetten zodat de lamp op en neer kan ?

Grt,

Martin.
Inderdaad ideaal!! Helaas nog niet gelukt ivm werk waar ik veel mee bezig ben.
Heb wel alles al staan dus wil der binnenkort aan gaan beginnen!!
Tzt zal ik het resultaat wel in m'n dagboek zetten!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Martin wat heb je gisteren weer een geweldig mooi stuk koraal meegenomen uit Amsterdam:cool:, Staat alleen in de verkeerde bak :p !

Mvg,

Jarno.

Inderdaad, foto's! We mochten niet bij de ter waterlating zijn gisteren dus we willen foto's:p

Martin wat heb je gisteren weer een geweldig mooi stuk koraal meegenomen uit Amsterdam:cool:, Staat alleen in de verkeerde bak :p !

Mvg,

Jarno.

Dit is de eerste nieuwe aanwinst geworden,omdat ik nog met de bak bezig ben om het een en andere te veranderen staat hij nog niet op de goeie plek en hij moet nog op een steen gezet worden!!
Er komt nog wel een keer een andere foto als de veranderingen klaar zijn.

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 010.jpg
    010.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 98
Dat is een mooi stuk, Martin.

Daar ga je weer lang plezier van hebben voordat hij weer zo groot is gegroeid als die andere lobo.g

groet
Adri

Dit is de eerste nieuwe aanwinst geworden,omdat ik nog met de bak bezig ben om het een en andere te veranderen staat hij nog niet op de goeie plek en hij moet nog op een steen gezet worden!!

Grt,

Martin.

Mooi stuk Martin. [emoji106] [emoji106]
Dat deze maar weer net zo groot mag worden

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Oef dat is een mooi punt gaaf stukje. Laat maar groeien zou ik zeggen topjes

Grt,

Martin.

jammer .. we zijn elkaar misgelopen.
het komt wel een andere keer Martin.
het babbelen onder geestverwanten was toch uitgelopen...[emoji12]

Happy Reefing, GlennF.

De aanhoudende wint Glenn!!

Mvg,

Jarno.

Angel-Fish pas een nieuwe winkel Jarno,zeker de moeite waard om daar een keer heen te gaan !!(geweldige mooie winkel met TOP stukken)

Inderdaad, foto's! We mochten niet bij de ter waterlating zijn gisteren dus we willen foto's:p

Mark als je er vanboven op kijkt is hij nog veel mooier.Die foto komt nog!!

Grt,

Martin.

Echt een aanwinst Martin! Prachtig!

Er is nog meer ruimte in je bak hé:p:p

Back
Bovenaan