Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Ja het blijft mooi die grote stukken.
Vind het knap dat je die stukken zo groot hebt kunnen laten groeien en niet je hele bak vol hebt gezet met stukjes hier en daar.
Ik zou het niet kunnen.
Maar het heeft wel wat die grote stukken.

Ik versta het zeker Martin. Ik praat t nog wel een beetje hoor. Dus dat komt wel goed [emoji23]

Zo, dat is ook een hele mooie bak zo zeg, echt ook weer een voorbeeld. Prachtig hoe die stukken zo mooi groot kunnen groeien met genoeg ruimte over voor verdere ontwikkeling.

Zo, dat is ook een hele mooie bak zo zeg, echt ook weer een voorbeeld. Prachtig hoe die stukken zo mooi groot kunnen groeien met genoeg ruimte over voor verdere ontwikkeling.

Dank je wel Piet voor het compliment,

Gisteren is Mike nog even langs geweest voor een stek pocillipoa,het koraal werd te groot en heb hem kleiner gemaakt!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• va3ygupy[1] [].jpg
    va3ygupy[1] [].jpg
    99,3 KB · Weergaven: 199
Hey Martin, maar hoelang gaat zo`n kuur duren en heb je daar wat speciaals voor? De bak stond er zo mooi bij toen ik de laatste keer bij jou was.

Mvg

Jarno.

Jammer heel jammer, maar de Lobo heeft voor de langste tijd bij mij in de bak gestaan. 17 jaar heb ik kunnen genieten van een prachtig koraal,maar binnen kort gaat hij verhuizen naar een nieuwe plek waar ik hem ook nog regelmatig kan bezoeken. Mijn bak is te klein,het kan niet langer zo!!

Grt,

Martin.

Jammer heel jammer, maar de Lobo heeft voor de langste tijd bij mij in de bak gestaan. 17 jaar heb ik kunnen genieten van een prachtig koraal,maar binnen kort gaat hij verhuizen naar een nieuwe plek waar ik hem ook nog regelmatig kan bezoeken. Mijn bak is te klein,het kan niet langer zo!!

Grt,

Martin.

Heey martin zonde om te horen maar wil je toch wat anders op je bodem hebben daar.
Je heb de afleggers nog wel van hem toch.

Groetjes wesley

Grt,

Martin.
Hey Martin,
Als ik in oktober langs kom, zie ik m dan nog?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Heey martin zonde om te horen maar wil je toch wat anders op je bodem hebben daar.
Je heb de afleggers nog wel van hem toch.

Groetjes wesley

Wesley ik heb van de Favia nog wel een aflegger,die is inmiddels ook alweer mooi groot geworden maar van de Lobo niet.Er zitten er nu al wel weer drie afleggers op de Lobo maar dat duurt nog even voordat die er afkomen.
Er komt zeker wat anders terug op die plek!!

Grt,

Martin.

Wesley ik heb van de Favia nog wel een aflegger,die is inmiddels ook alweer mooi groot geworden maar van de Lobo niet.Er zitten er nu al wel weer drie afleggers op de Lobo maar dat duurt nog even voordat die er afkomen.
Er komt zeker wat anders terug op die plek!!

Grt,

Martin.

Das mooi Martin hopen dat je van je lobo nog een aflegger kan houden en hem weer zo groot kan laten worden.
Dat moois zal wel goed komen bij je.

Groetjes wesley

Hey Martin,
Als ik in oktober langs kom, zie ik m dan nog?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dennis oktober is nog lang en ik weet nog niet precies wanneer de Lobo wordt opgehaald!!

Grt,

Martin.

Awww Martin je grote trots best wel jammer maar goed je kan hem nog vaak bekijken . zoals je zelf zegt.

Morgen ga ik de grote bak bekijken van 2,5 bij 1,5 waar hij in komt te staan Bob!!

Grt,

Martin.

Ben best benieuwd waar die joekel van een bak staat 😁

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

Het is een schouw bak en staat bij FISH-WORLD in Borne!! Maar jongens wat heb ik een ruimte er bij gekregen :cool:!!

Grt,

Martin.

Back
Bovenaan