aad
Senior Forumlid
Maandag gaan we beginnen met het meubel er omheen bouwen !!
Gr,
Martin.
Ga je dit zelf doen??Martin,en welk hout ga je gebruiken??
Succes hoor!!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Maandag gaan we beginnen met het meubel er omheen bouwen !!
Gr,
Martin.
Ga je dit zelf doen??Martin,en welk hout ga je gebruiken??
Succes hoor!!
Klink goed martin.
Ben erg benieuwd.
Ben zelf helemaal weg van de ati hybrid lamp die heb jij ook klaar liggen las ik.
Miss een late vraag erover.
Maar wat vind jij de grote plus punten van dit armatuur.
Groetjes wesley
Hoi Wesley,
Met dit armatuur heb je veel mogelijk heden met zowel led als T5, Je kunt met de pc allerlei instellingen invoeren!!
Alle vier led `s zijn afzonderlijk in te stellen zodat de koralen het licht krijgen wat ze nodig hebben. De licht spreiding over de hele bak is ook zeer goed!!
Ik ken een aantal bakken in Duitsland die ook deze armatuur gebruiken en die zijn er heel enthousiast over!!
Gr ,
Martin.
Das wel lang wachten hoor 2 weken.
m.v.g henk
Gisterenavond bij martin op bezoek geweest. Hij vroeg of ik langs kwam even kijken hoe ik zijn meubel vond om het aquarium.
Het meubel zag er prachtig uit zal volgende week een likje verf krijgen.
Tot mijn groote verbazing had die een zonnescherm motor in zijn meubel geplaats voor zijn ATI lamp omhoog en omlaag tekrijgen door een druk op de knop. Er is echt tot in de puntjes nagedacht hoe hij alles wil hebben.
Denk dat we over 2 weken de eerste foto's kunnen verwachten van martinheb wel foto's gemaakt maar de eer is aan martin om de eerste foto's online tezetten��
Dat begint er al op te lijken! Staat er al water in in verband met het rijpen, of lijkt dat maar zo op de foto's?Hier dan een paar foto`s van zover ik nu ben!!
Gr,
Martin.
Dat begint er al op te lijken! Staat er al water in in verband met het rijpen, of lijkt dat maar zo op de foto's?
Zonder twijfel gaat 't iets moois worden...![]()
Ziet er al goed uit zeg martin erg mooi, word super bak weer.
Groetjes wesley[/QUOTE
Het blijft een leuke hobby Wesley!!
Ziet er strak uit Martin!
Dank je Sander!!
Martin congrats .
Ziet er al gelikt uit .
Word weer een ontzetend mooi geheel .
En haha die zonnescherm motortjes heb ik dus ook althuis liggen voor in de toekomst heb dr nu 5 bij mijn werk werden ze vervangen en ik denk altijd alleen maar in de toekomst .
:thumbup::thumbup:
m.v.g henk
Henk ....altijd eerst goed nadenken aan één heb je genoeg, maar niet elke is geschikt!!
Ziet er al goed uit Martin topjes
Frank ...maar dit is ook mijn laatste!!
Gr,
Martin.
Ziet er professioneel uit! Alles mooi weggewerkt en ingebouwd straksHier dan een paar foto`s van zover ik nu ben!!
Gr,
Martin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.